Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 12:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: sennheiser høretelefoner + rega planar 3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lillelyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Hej. Jeg er ny i forummet og har før i tiden (snart 20 år siden) haft meget glæde af et meget stort dejligt stereoanlæg som bl.a. bestod af akai spolebåndoptager, regaplaner 3 grammofon, pioneer equilizer, pioneer forstærkere, stax høretelefoner osv.

Musikken har altid været min store interesse og jeg er efterhånden kommet i den situation at jeg ikke længere kan holde ud IKKE at kunne lytte detaljeret til musikken hvor stax bøfferne gav mig den helt store oplevelse.

Anlægget virker desværre ikke længere men tilgengæld har jeg en kraftig pc`er med creative sound blaster lydkort i.

Mit spørgsmål går på 2 ting:
Kan man stadigvæk få ortofon nåle til en rega planar3 pladespiller nu om dage?
Jeg har kik på disse her sennheizer: http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=961&zoneid=3

....modellerne HD595 og HD 650 men er meget i tvivl om jeg kan få og udnytte en superlyd fra disse bøffer i forhold til lydkortet eller om jeg ud og investere i noget supplerende grej?

Håber eksperterne herinde kan hjælpe mig lidt på vej.

Musikken jeg især gerne vil lytte til er bl.a. newAge som pushkar som kræver at man får ALLE de små lyde med i oplevelsen.

Venlig hilsen
Jørgen.
Til top Vis lillelyst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lillelyst Besøg lillelyst's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes