Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: B&O H8? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TeisMJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2015
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 26 August 2015 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Hej alle.:)

Jeg står i den situation at jeg mangler et headset!
Jeg har overvejet bare at vælge den billige løsning, og købe et apple headset til 200kr...Men..Jeg er har også overvejet at købe et
ordentligt headset, da jeg tror jeg vil blive glad for det:)

Jeg har kigget en del på B&O's H8, da jeg synes de er flotte og så kan jeg rigtig godt li, at de er trådløse.
Men jeg synes jeg har læst lidt om en dårlig bluetooth forbindelse...og hvis jeg skal bruge 3700kr på headset, så skal de sku bare
spille 100%..
Så jeg ville høre om der var nogen af jer der havde gjort jer nogen erfaringer med H8'erne, om de ledt blir ridsede/ser brugte ud,
dårlig bluetooth forbindelse, eller andre ting man skal være opmærksom på.
I må også gerne komme med eksempler på andre eksempler på gode headsets :)

Jeg skal hovedsageligt bruge dem, når jeg cykler til og fra skole, men vil nok også få brugt dem herhjemme.

Mvh Teis Møller
Til top Vis TeisMJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TeisMJ

canielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 August 2015 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet dem. Lyden er ok - men imponerede mig ikke. Efter min mening, kan du finde Sennhesier eller AKG hovedtelefoner som spiller meget bedre til en meget lavere pris. Bluetooth forbindelsen var ikke helt stabil. Lyden faldt ud et par gange. Da jeg prøvede dem, virkede det til, at den aktive støjreduktion, fjernede detaljer i musikken. Støjreduktionen kan dog slåes fra. Designet er elegant. Om hovedtelefonen let bliver ridset eller hurtigt kommer til at se brugt ud, kan jeg ikke udtale mig om.
Prisen er for høj efter min mening. Du betaler for navnet og designet ( som altid med B & O ). Jeg havde forventet en meget bedre lyd i den prisklasse. Men hvilken lyd man ønsker, er jo forskellig fra person til person.
Min anbefaling: Smut ud i en butik og prøv dem - sammen med den afspiller du skal bruge dem med. Lyt både med støjreduktionen slået til og fra.

Til top Vis canielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af canielsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes