Bruger siden: 07 Januar 2012 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 11 August 2013 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
iTunes er jo oplagt hvis det skal være gratis ;)
Jeg har selv leget lidt med audirvana plus som man kan prøve gratis i 14 dage. Den kan køres integreret i iTunes. Det kan programmet bitperfect også
- kan hentes i AppStore til 65kr
Der findes også noget der hedder pure music og jriver men det har jeg ikke prøvet
Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 119
Sendt: 11 August 2013 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
Jeg anbefaler Amarra - det koster lidt, men giver også bedst lyd syntes jeg. Det kan prøves gratis i 14 dage. Det kan integreres i iTunes og husk at benytte dig af "memory play".
Jeg har prøvet PureMusic, Audirvana Plus og JRiver, men foretrækker Amarra.
Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 119
Sendt: 11 August 2013 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
redwine skrev:
Er lige vendt tilbage fra Asien, der er PureMusic meget populær, men også Amarra anvendes.
Moha: hvorfor foretrækker du Amarra?
Jeg foretrækker Amarra fordi jeg syntes den har en mere analog og "varm" klang. Både Audirvana og JRiver lyder lidt kliniske på mit anlæg og PureMusic "syntetisk" - alle tre sammenlignet med Amarra.
Alle kan prøves gratis i 14 dage, så det er bare at prøve sig frem til hvad man syntes lyder bedst i forhold til egne præferencer og i eget anlæg.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum