Sendt: 12 April 2013 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thuekay,
Jeg kan saamaend godt forstaa at du er glad for din Sonos App, den fungerer jo paalideligt nok, saerligt hvis man bruger playlisten hele tiden. Jeg er dog gammeldags indrettet og oesker blot at finde det musik jeg oensker at spille uden diggedarer. Her er nogle af de ting der irreterer mig ved Sonos appen og hvor jeg ser at sonopad goer det bedre og somme tider ikke bedre: -En stor del af skaermen er helliget playlisten som jeg helst var fri for. Den skal kun komme frem naar jeg absolut har brug for den. Andre kan have en enden mening, i sonopad er den let at komme til, men jeg har endnu ikke brugt den :-) -Sonos appen husker ikke plade-covers, saa hver eneste gang jeg vil scrolle gennem mine covers skal den genloade dem. Jeg har kommunikeret med Sonos derom, men blev affaerdiget med at det ikke var muligt, saa det var ikke synderligt imoedekommende fra et forma der ellers er kendt for netop det. Det var nok et enkeltstaaende tilfaelde.. Sjovt nok virker det i version 1.0 af Sonopad. -Man skal konstant konfirmere med tryk om man nu bare vil spille musikken eller have den paa en eller anden maade adderet til ens playliste - jeg vil naermest altid bare spille den. Dette er smart loest i Sonopad hvor man skal holde trykket lidt hvorefter man har alle mulighederne, men et kort tryk bare goer at musikken spiller. -Jeg er traet af at klikke mange gange for at komme frem og tilbage i menuerne og generelt finde det jeg oensker. Hvis man fjernede playlisten som det altoverskyggende i appen var der plads til meget andet jeg hellere vil se, for eksempel muligheden for at slide frem og tilbage i musikken og flere shortcuts. Dette er tilfaeldet i sonopad. -Det irreterer mig at man ikke paa nogen maade kan aendre hvordan appen ser ud. Det kan man heller ikke i sonopad... -Jeg kan ikke se mine covers i "grid-view". (Dette kan sonopad heller ikke, men jeg mailede med udvikleren som har det som hoej prioroitet at addere - lad os nu se...) -Og saa til slut undrer det mig helt generelt at man ikke har udviklet appen i flere aar ud over at addere flere online musik tjenester. Og naar man nu taler om online tjenester, saa er det stadig ikke alle der virker i Sonopad, saa check om der er en special tjeneste du maa og skal have om den er kommet med endnu. -Generelt er Sonopad stadig version 1.0, saa der er ting der ikke er helt paa plads. Dog kan jeg sige at jeg har opgivet den originale software allerede.
Jeg ville da anbefale at du som branchemedlem, der ovenikoebet saelger Sonos, "smider" 45 kr efter Sonopad og ser hvad den duer til. Som sagt er det et helt nyt produkt men jeg var ligge ved at opgive Sonos da jeg fandt den, maaske nogle af jeres kunder ville blive endnu mere glade for deres koeb med en anden kontroller? Personligt har jeg faaet lyst til at koebe mere sonos af denne grund. Det er jo 100% frivilligt naturligvis, den medfoelgende er jo gratis. Sonos opsaetning og generel brugervenlighed er jo helt forebilledlig, aldrig har jeg haft noget der er saa nemt at saette op. Jeg kan godt forstaa det er populaert, personligt har brugerinterfacet i iPad appen dog vaeret en torn i oejet i daglig brug.
Mvh. Simon
|