Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 12:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hjælp! med cd. remote. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Er der nogen her der er indehaver af en S.A.T. cdfix?

Jeg er i den situation at jeg har en sådan afspiller men ingen fungerende remote control til den.
Jeg har købt en Logitech multi remote, da en af deres løgnagtige skiderikker af supotrtere påstod ved forespørgsel at den understøttede denne cd afspiller, at koderne til dens fjernbetjening lå i deres database, hvorved jeg købte den og herefter ikke kunne få det til at virke og en anden suporter så fortæller mig at cdfix koder IKKE er i deres data base alligevel og man så skal bruge den oprindlige remote for at synke dem.
Så nu er jeg ligevidt!

Min eneste mulighed nu er at en og anden der har en fungerende fjernbetjening til cdfix vil hjælpe mig med at synke den til min Logitech multiremote?

Hvis nogen skulle ligge inde med en sådan? kan jeg frem sende min Logitech med USB kabel og alt.
Hvorved man kan opkoble den til Logitechs side og gennemføre en synk med en original remote.

Så jeg ville blive ret glad hvis nogen skulle kunne og eller ville hjælpe mig med dette?
Og der må jo vel være nogen der ude med en sådan afspiller også?
mvh.
Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes