Sendt: 04 April 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens.
Jeg har brug for det sidste bekræftelse med henblik på at stykke et anlæg sammen.
Jeg startet rimelig fra scratch da jeg ikke har haft et ordentligt anlæg i rigtig mange år, men nu er tiden så kommet.
Jeg har læst en masse, hørt en masse og været i diverse hifibutikker og set lyttet og mærket på produkter. Jeg har stykket følgende sammen som jeg ville høre om folk synes så hensigtsmæssigt ud.
Det skal siges at anlægget skal levere musik og til få lejligheder også skal kunne få lyd fra yousee box og bluerayafspiller over anlægget.
Lad det være sagt med det samme, surround er ikke det vigtigste for mig, men jeg vil gerne have muligheden for at kunne bygge ud hvis nu jeg bliver bidt af det.
Jeg har anskaffet mig en fin NAS server og rip af CD samlingen er begyndt. Planen er at Sonos skal købes, jeg synes det er utrolig smart og kan se mange fordele ved det i fremtiden.
Jeg synes dog ikke at det spiller helt så godt som jeg kunne ønske, derfor er planen at investere i følgende to ting
Marantz 5004 surround receiver 2 stk. xtz 99.36 (De skal helst være vide siger hustruen)
Receiveren fås i øjeblikket på tilbud hos KTradio så det er jo fint og jeg synes den spiller godt, og surround lyden kan den jo også klare.
Hvad synes folk. Kan jeg gøre det bedre for de samme penge, eller bliver det blot et spørgsmål om religion i forhold til mærker.
|