Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 04:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: H/K DVD < generalt noget SKRAMMEL? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 07:02 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg er den lykkelige ejer af en H/K DVD23 (når skidtet da endeligt virker)!
Den er købt ny, og blev købt i november 2006. Jeg har så haft den til rep. da den pludseligt kunne finde på at vælge GRØN og PINK som foretrukne farver!
Nu er problemet der igen, og sidst blev der meldt fejl på den, og den fik opdateret softwaren.

Spørgsmålet er nu... er dette noget generalt at H/K og deres DVDer er et no-go? For så har jeg jo lidt et problem!? Gav 2000 kr for svinet og er efterhånden ret træt af at der er så mange problemer med den.

Kan jeg på NOGEN måde selv f**ke up i DVDen, ved f.eks. at komme til at sætte den til LetterBox eller PanScan, eller måske ved video mode komme til at skifte fra "auto" til "PAL". - begge dele mens DVDen viser billede?!
I min verden skulle det jo være HELT og ALDELES ligegyldigt! Hvad siger I? Og hvad skal jeg sige til dem nede i forretningen?

Mvh, Michael

aurumcantus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

MichaelJDK skrev:

da den pludseligt kunne finde på at vælge GRØN og PINK som foretrukne farver!
Har haft det samme problem med min dvd 25, men det var scart kablet som ikke sad ordenligt i.

Spørgsmålet er nu... er dette noget generalt at H/K og deres DVDer er et no-go? For så har jeg jo lidt et problem!? Gav 2000 kr for svinet og er efterhånden ret træt af at der er så mange problemer med den. men ud over det med scart, har det været den bedste dvdspille jeg har haft, specielt da der kom et audio quest scart til 1300 på, så for søren den kunne vise film;-)

Kan jeg på NOGEN måde selv f**ke up i DVDen, ved f.eks. at komme til at sætte den til LetterBox eller PanScan, eller måske ved video mode komme til at skifte fra "auto" til "PAL". - begge dele mens DVDen viser billede?!
Man skal passe på hvilken mode man sætter den i, har prøvet det samme, men fik fat i een som kunne huske, hvad man gjorde i menuerne, når man ikke kunne se den, altså; 2 tryk ned, til siden og så ned igen og vupti så kom det hele igen (men skulle lige gøre det et par gange;-)

Audio Note
Til top Vis aurumcantus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aurumcantus Besøg aurumcantus's Websted

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 Marts 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Hos mig sidder stikket fint nok i og opsætningen er ok, men det jeg mente med selv at lave ged i den var/er: Kan jeg lave en opsætning som kan beskadige noget hardware i maskinen? F.eks. ved at sætte den til PanScan (hvor den måske skulle stå til LetterBox) eller PAL hvor de i hifibiksen sagde den skulle stå til auto!? Kan det ødelægge noget at man ændrer på noget inde i "options"? Ikke i min verden, men hvad med jeres?

aurumcantus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007
Sendt: 16 Marts 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

MichaelJDK skrev:
Hos mig sidder stikket fint nok i og opsætningen er ok, men det jeg mente med selv at lave ged i den var/er: Kan jeg lave en opsætning som kan beskadige noget hardware i maskinen? F.eks. ved at sætte den til PanScan (hvor den måske skulle stå til LetterBox) eller PAL hvor de i hifibiksen sagde den skulle stå til auto!? Kan det ødelægge noget at man ændrer på noget inde i "options"? Ikke i min verden, men hvad med jeres?

Nej, det TROR jeg faktisk heller ikke man kan, men igen, Xfaktor...

Audio Note
Til top Vis aurumcantus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aurumcantus Besøg aurumcantus's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 Marts 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Siden HK gik i grå blå mode, ja så er det tilsyneladendt blevet et problem, at de ikke virker, og slet ikke følger tidligere traditioner omkring rigelig magt og power op mere - det er nærmest bare blevet legetøj desværre - personligt var jeg da heldigvis så heldig at l**tet f**kede helt op i det ved demo hos forhandler - så jeg var advaret og holder mig langt væk fra de nymodens blålysendende modeller

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

hmm min 22er har fungeret upåklageligt

Og synes nu også min AVR330 klare opgaven til fulde

Har absolut ingen prob haft med dem

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes