| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 09 September 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en, der vil forære mig 120000? __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 12 September 2009 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu mangler vi bare dem der siger det er billigt.....
|
| Til top |
|
| |
eag1 Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 13 September 2009 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Strokes Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
lexus skrev:
nu mangler vi bare dem der siger det er billigt..... |
|
|
Nu er det sådan Lexus at efterhånden synes du er alt er for dyrt prøv at tænke over det, at hvis du skal købe 2 stk mc 275 og lige dertil en forforstærker so skulle være tilsvarende altså model nr c 2300 ville faktisk være noget dyrer, og så ville de ikke være ige så gode lydmæssigt. Nu er det sådan at jeg kender en som har sådan et jubilæum sæt og mildt sagt spiller det rå hamrende godt, men nu har jeg sæt en del indlæg fra din side og du synes jo alt er for dyrt, er det ikke sagt på en anden måde at det er bare fordi du ikke har råd til det, for hvis det er tilfældet ja øv bøv så er det sgu nok en anden hobby man skulle find sig, ja ja jeg har da heller ikke råd til de mange flotte og velspillende ting herinde men brokker mig sgu ikke over det. Men for lige at gøre det helt klart så ingen misforstår mig herinde det er absolut ikke et surt opstød men det er bare sådan når der kommer nyheder så bliver der brokket over prisen, ok jeg jeg gad sgu godt have mig en Bugatti Veyron ahhhh f**k sikke et l**te mærke det er sgu da alt for dyrt, ja ok så finder jeg mig sgu nok noget mere jordnært. 
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det ikke er et surt opstød, hvad er det så?  Jeg læser det ikke som om at Lexus han sviner mærket til, han refererer kun til den meget høje pris. I øvrigt gad jeg godt at høre denne jubilæums model. Hvor bor ham din kammerat  et lille lunkent opstød fra mig
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er så smukt at det er til at tude over...og så er det med remote control
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
jesper ø j Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 December 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strokes skrev:
lexus skrev:
nu mangler vi bare dem der siger det er billigt..... |
|
|
Nu er det sådan Lexus at efterhånden synes du er alt er for dyrt prøv at tænke over det, at hvis du skal købe 2 stk mc 275 og lige dertil en forforstærker so skulle være tilsvarende altså model nr c 2300 ville faktisk være noget dyrer, og så ville de ikke være ige så gode lydmæssigt.
Nu er det sådan at jeg kender en som har sådan et jubilæum sæt og mildt sagt spiller det rå hamrende godt, men nu har jeg sæt en del indlæg fra din side og du synes jo alt er for dyrt, er det ikke sagt på en anden måde at det er bare fordi du ikke har råd til det, for hvis det er tilfældet ja øv bøv så er det sgu nok en anden hobby man skulle find sig, ja ja jeg har da heller ikke råd til de mange flotte og velspillende ting herinde men brokker mig sgu ikke over det.
Men for lige at gøre det helt klart så ingen misforstår mig herinde det er absolut ikke et surt opstød men det er bare sådan når der kommer nyheder så bliver der brokket over prisen, ok jeg jeg gad sgu godt have mig en Bugatti Veyron ahhhh f**k sikke et l**te mærke det er sgu da alt for dyrt, ja ok så finder jeg mig sgu nok noget mere jordnært. 
|
|
|
Prøv så at høre de gammel MC275 op imod disse, så vil du blive noget paf.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man fortjener slag med en våd Berlinger, hvis dette sæt McIntosh, ikke tænder en flamme i ens bankende hifi hjerte.... Jeg får aldrig råd. Meeeen lækkert er det sgu __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
gisp........
|
| Til top |
|
| |
Strokes Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hvis det ikke er et surt opstød, hvad er det så? Jeg læser det ikke som om at Lexus han sviner mærket til, han refererer kun til den meget høje pris.
I øvrigt gad jeg godt at høre denne jubilæums model. Hvor bor ham din kammerat et lille lunkent opstød fra mig
|
|
|
Som jeg skrev i mit tidliger indlæg er det ikke et surt opstød det er bare den sædvanlig smøre med det er for dyrt, prøv at købe to stk 275 og monokoble dem og så køb dig en pre amp 2300 det ville være dyrer, så enlig sådan et jubilæum sæt er faktisk billiger at købe. Med hensyn til min kammerat som lige har købt sådan et sæt bor ikke langt fra mig, men han er ikke her på forummet og vil ikke hænge ham ud fordi jeg skal bevise at der er nogen som har sådan et sæt   men for lige at pointere det igen det kan eller kunne måske virke lidt hårdt at skrive som jeg gjorde så sorry for det. Men kan kun sige det spiller p***e godt og havde jeg råd så stod der sgu sådan et sæt i min stue ingen tvivl om det. mvh
|
| Til top |
|
| |
xrdt Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 17 September 2009 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Masterlu skrev på Audiokarma:
I have pens I paid more than 15K for, at least this thing plays music!
|
| Til top |
|
| |