Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 19:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Nyheder på vej hos VassagoHiFi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Så er der store nyheder på vej til forårets sortiment hos VassagoHiFi. Produkterne er introduceret på seneste CES-messe, og vil blive introduceret i løbet af kort tid.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2034&zoneid=1

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Så mangler der bare lige en lille fed amp og lidt kawler, så har man et fedt minianlæg til ½ mio

Ej, de er for sprøde de standerht'ere, jeg får (næsten) helt lyst til at hoppe på den vogn igen

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Lidt update.

Prisen på den audio aero bliver ca 165000kr og de skulle være på lager indefor 5 uger.

Prisen på the kiss bliver ca 75000kr med stander og vil være til demo om ca 5 uger og på lager også.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

power watt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

nu kommer spørgsmålet spiller de som 75000 kr eller er det bare design for mange af penge da exp Aurum Cantus volla koster 15000 kr og spiller bare godt og ser godt ud har jeg svær ved at se denne højtaler spiller 60000 kr bedre ... hertil hvorfor skal bassen spille lidt mere ud i rummet hvis du stiller dem 4-6 meter mellem højtaler og de spiller lidt ind mod center ????
Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 13 Januar 2009 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:
nu kommer spørgsmålet spiller de som 75000 kr eller er det bare design for mange af penge da exp Aurum Cantus volla koster 15000 kr og spiller bare godt og ser godt ud har jeg svær ved at se denne højtaler spiller 60000 kr bedre

Der er jo kun et at gøre det er at høre dem.

Men udfra hvad andre siger så gør de, dette glæder også deres store model den har vundet bedste lyd på flere store messer.

Men det er slet ikke noget jeg gider at bruge tid på, for de seriøse høre dem og andre snakker.

power watt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

power watt skrev:
nu kommer spørgsmålet spiller de som 75000 kr eller er det bare design for mange af penge da exp Aurum Cantus volla koster 15000 kr og spiller bare godt og ser godt ud har jeg svær ved at se denne højtaler spiller 60000 kr bedre

Der er jo kun et at gøre det er at høre dem.

Men udfra hvad andre siger så gør de, dette glæder også deres store model den har vundet bedste lyd på flere store messer.

Men det er slet ikke noget jeg gider at bruge tid på, for de seriøse høre dem og andre snakker.

ja måske jeg må hører dem og ikke købe dem da jeg kan købe masser for 75000 kr 

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

wow de standere er gyselige

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

djaan skrev:

wow de standere er gyselige

He-he , ja smag og behag vil altid være forskelligt - godt for det, så er verden lidt mere mangfoldig. Jeg synes de er  

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Syntes nu også at de standere er rigtig flotte!!! Smag og behag, og heldigvis for det 

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 20 Januar 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Prisen på the kiss med stander ca 68000kr.

Det er den sidste update fra vienna af.

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

[copy]

Audio Aero har høstet super-anmeldelser for deres cd-afspillere og forstærkere. Især Capitole er strøget til tops som en af de bedste cd-afspillere på markedet. Nu er det så på tide at Capitole og storebroderen, SACD-reference, får den længe ventede overbygning i form af La Source.

Det er, ifølge Audio Aero, den ultimative cd-afspiller, som rent teknisk overgår alt, de tidligere har lavet. STARS-systemet med dekoderen fra Schweiziske Anagram Technologies er bibeholdt, men i en nyere og mere hidsig version, med intet mindre end 1 processor pr. kanal. Konverteringen klares i 32-bit med op til 384 Khz Oversampling, og der sidder to stk. 32 bits SHARC-processorer til at kontrollere hele processen.

Der er, i stil med de tidligere modeller, også indbygget forforstærker i denne maskine, men nok den mest spændende detalje af dem alle, er det nye drev. For første gang har Audio Aero allieret sig med japanske Teac, og det har medført at de nu kan lancere deres første maskine med det nyeste VRDS-NEO drev. Drevet er opbygget med en slørfri BSL-motor, og laser fra Sony. Skuffen er i støbegods, og drevet er generelt både mere stabilt og lydløst end tidligere VRDS-drev.

Det er da herligt at se at en fabrikant vælger/får lov til at bruge en VRDS-mekanisme. Men det er lidt sølle, at man i en maskine til et par hundrede tusinde kroner bruger et drev der "kun" ligger i mellemklassen i rækken af TEAC/Esoterics (løse) drev. (VMK-5). Hvorfor ikke bruge ét af de rigtig gode VRDS-drev??

Alt i alt er det dog en fornøjelse at se, at AA har fravalgt de billige computerdrev til en 50'er!  ;-)

Mvh.
Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Dk11706
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Damm de er grimme de der "the kiss", de skal godt nok spille godt for at opveje designet. Desuden så er prisen alt for høj efter min mening, der findes ikke en standerhøjtaler der er 70.000 værd, og hvis man kigger på justeringsskruen til diskanten, så kan man se at kvaliteten heller ikke følger prisen, for den står skævt, og til 70.000 kunne man vel nok forvente en noget mere elegant løsning

Ja det var min mening, men held og lykke til dem der køber dem alligevel

Til top Vis Dk11706's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dk11706

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

Dk11706 skrev:

Damm de er grimme de der "the kiss", de skal godt nok spille godt for at opveje designet. Desuden så er prisen alt for høj efter min mening, der findes ikke en standerhøjtaler der er 70.000 værd, og hvis man kigger på justeringsskruen til diskanten, så kan man se at kvaliteten heller ikke følger prisen, for den står skævt, og til 70.000 kunne man vel nok forvente en noget mere elegant løsning

Ja det var min mening, men held og lykke til dem der køber dem alligevel

Vi er vist i flue-knep-mode her

Justeringsskruen til diskanten er da ikke skæv - billedet spiller dig bare et puds. Kabinettet er svagt vinklet, og samtidig så er forsænkningen hvor skruen er monteret, med skrå bagside. Det er det, der snyder dig lidt. Løsningen er identisk med storebror, The Music, og her snyder det også, afhængigt af vinklen man ser det fra!

Dk11706
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Vi er vist i flue-knep-mode her

Justeringsskruen til diskanten er da ikke skæv - billedet spiller dig bare et puds. Kabinettet er svagt vinklet, og samtidig så er forsænkningen hvor skruen er monteret, med skrå bagside. Det er det, der snyder dig lidt. Løsningen er identisk med storebror, The Music, og her snyder det også, afhængigt af vinklen man ser det fra!

Om billedet snyder, ja det ser ikke sådan ud, men jeg har ikke set dem i virkeligheden så jeg kan sagtens tage fejl, men flueknepperi vil jeg nu ikke kalde det, hvis man vil have 70.000 for de små MDF kasser der, så skal de være fandme være perfekte på alle leder og kanter, og alligevel så er prisen pumpet så meget, at nogen burde skamme sig. De har næppe kostet mere end 10 - 15.000  at fremstille.

Til top Vis Dk11706's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dk11706

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 22 Januar 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
[copy]

Audio Aero har høstet super-anmeldelser for deres cd-afspillere og forstærkere. Især Capitole er strøget til tops som en af de bedste cd-afspillere på markedet. Nu er det så på tide at Capitole og storebroderen, SACD-reference, får den længe ventede overbygning i form af La Source.

Det er, ifølge Audio Aero, den ultimative cd-afspiller, som rent teknisk overgår alt, de tidligere har lavet. STARS-systemet med dekoderen fra Schweiziske Anagram Technologies er bibeholdt, men i en nyere og mere hidsig version, med intet mindre end 1 processor pr. kanal. Konverteringen klares i 32-bit med op til 384 Khz Oversampling, og der sidder to stk. 32 bits SHARC-processorer til at kontrollere hele processen.

Der er, i stil med de tidligere modeller, også indbygget forforstærker i denne maskine, men nok den mest spændende detalje af dem alle, er det nye drev. For første gang har Audio Aero allieret sig med japanske Teac, og det har medført at de nu kan lancere deres første maskine med det nyeste VRDS-NEO drev. Drevet er opbygget med en slørfri BSL-motor, og laser fra Sony. Skuffen er i støbegods, og drevet er generelt både mere stabilt og lydløst end tidligere VRDS-drev.

Det er da herligt at se at en fabrikant vælger/får lov til at bruge en VRDS-mekanisme. Men det er lidt sølle, at man i en maskine til et par hundrede tusinde kroner bruger et drev der "kun" ligger i mellemklassen i rækken af TEAC/Esoterics (løse) drev. (VMK-5). Hvorfor ikke bruge ét af de rigtig gode VRDS-drev??

Alt i alt er det dog en fornøjelse at se, at AA har fravalgt de billige computerdrev til en 50'er!  ;-)

Mvh.
Niels

Tror jeg gerne de ville, men nok noget med den pris de tager.

Men har hørt flere stedere fra der skulle komme nogle drev der er bedere og til en helt anden pris, men vi får at se.

Den kommer så også med.

bypass volume control 2,0v 3.0v 4.0v 5.0v.

bypass volume control for surround sound

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes