| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil ha', vil ha'  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad vide, hvad den vejer?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Gad vide, hvad den vejer? |
|
|
Der er link til specifikationer i nyhedsomtalen, men here we go:  Weight: Amplifier: 34.1 kg, 75.1 lbs unit only, unboxed 45.2 kg, 100 lbs in shipping carton
Power supply: 18.4 kg, 40.6 lbs unit only, unboxed 21.4 kg, 47.2 lbs in shipping carton
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
AM-E skrev:
|
|
Der er link til specifikationer i nyhedsomtalen, men here we go: 
Weight: Amplifier: 34.1 kg, 75.1 lbs unit only, unboxed 45.2 kg, 100 lbs in shipping carton
Power supply: 18.4 kg, 40.6 lbs unit only, unboxed 21.4 kg, 47.2 lbs in shipping carton |
|
|
Sorry, var ikke lige opmærksom  Men sikke en krabat... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Administrator skrev:
AM-E skrev:
|
|
Weight: Amplifier: 34.1 kg, 75.1 lbs unit only, unboxed 45.2 kg, 100 lbs in shipping carton
Power supply: 18.4 kg, 40.6 lbs unit only, unboxed 21.4 kg, 47.2 lbs in shipping carton
|
|
|
Sorry, var ikke lige opmærksom 
Men sikke en krabat...
|
|
|
Jeg har kun lille bror'en.Men jeg har haft lejlighed til at laane/hore en KW750 hjemme hos mig selv..
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
AM-E skrev:
Administrator skrev:
AM-E skrev:
|
|
|
|
|
Sorry, var ikke lige opmærksom 
Men sikke en krabat...
|
|
|
Jeg har kun lille bror'en.Men jeg har haft lejlighed til at laane/hore en KW750 hjemme hos mig selv..
|
|
|
"Kun"?! KW500 er sku da heller ikke til at kimse af...Jeg tror endda sagtens, jeg kunne stille mig tilfreds med A5 amp'en! Desuden er der vel ikke meget forskel på KW500 og KW750?...udover effekten? Og hvad med A5? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har jeg osse haft dog kun i 2 mdr.God stromstark forstarker.Dog ikke saa fin i lyden som KW 500 el KW 750.Men til 15k her i uk gaar den stadig som varmt brod.Jeg kan varmt anbefalde den osse til surround fans da den jo har HT udgang.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
Den har jeg osse haft dog kun i 2 mdr.God stromstark forstarker.Dog ikke saa fin i lyden som KW 500 el KW 750.Men til 15k her i uk gaar den stadig som varmt brod.Jeg kan varmt anbefalde den osse til surround fans da den jo har HT udgang. |
|
|
Winter, kan du beskrive lyden af MF? Kan det f.eks. sammenlignes med Arcam, som jo også er engelske. Hva med byggekvalitet på A5? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Desuden er der vel ikke meget forskel på KW500 og KW750?...udover effekten?
|
|
|
Det afhænger nok meget af hvilken forforstærker man smider foran... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
AM-E skrev:
Desuden er der vel ikke meget forskel på KW500 og KW750?...udover effekten?
|
|
|
Det afhænger nok meget af hvilken forforstærker man smider foran...
|
|
|
Ja til KW750
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
Ja til KW750 |
|
|
Ja, netop - bruger man en halvsløj forforstærker, er det jo ikke sikkert slutresultatet er bedre end KW500. Den rigtige sammenligning hedder vel KW500 vs. KW Pre + KW 750. Jeg har ikke haft tid til at lytte seriøst på det endnu, så I behøver ikke spørge mig...  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
winter skrev:
Ja til KW750 |
|
|
Ja, netop - bruger man en halvsløj forforstærker, er det jo ikke sikkert slutresultatet er bedre end KW500. Den rigtige sammenligning hedder vel KW500 vs. KW Pre + KW 750. Jeg har ikke haft tid til at lytte seriøst på det endnu, så I behøver ikke spørge mig... 
|
|
|
Måske man lige skulle kigge ned i ugens løb og få et lyt 
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
winter skrev:
Ja til KW750 |
|
|
Ja, netop - bruger man en halvsløj forforstærker, er det jo ikke sikkert slutresultatet er bedre end KW500. Den rigtige sammenligning hedder vel KW500 vs. KW Pre + KW 750. Jeg har ikke haft tid til at lytte seriøst på det endnu, så I behøver ikke spørge mig...  |
|
|
Men så kom med din vurdering af A5. Er der virkelig så meget forskel på KW500 og A5? Det er jo NOGET af en prisforskel. Men vil man have de sidste 10%, må man vel punge ud...eller taler vi om 50&?  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Men så kom med din vurdering af A5. Er der virkelig så meget forskel på KW500 og A5? Det er jo NOGET af en prisforskel. Men vil man have de sidste 10%, må man vel punge ud...eller taler vi om 50&?

|
|
|
Som du selv er inde på, så er det svært at sætte pris på en forbedring. Jeg er dybt forelsket i A5, så jeg er sikkert ikke den rigtige at spørge...  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
AM-E skrev:
Men så kom med din vurdering af A5. Er der virkelig så meget forskel på KW500 og A5? Det er jo NOGET af en prisforskel. Men vil man have de sidste 10%, må man vel punge ud...eller taler vi om 50&?

|
|
|
Som du selv er inde på, så er det svært at sætte pris på en forbedring. Jeg er dybt forelsket i A5, så jeg er sikkert ikke den rigtige at spørge...  |
|
|
Ja, A5 er god til at formidle musik. Jeg lyttede lidt til den, da jeg sidst besøgte butikken sammen med DLS R55, men brugte mest af tiden på A3.5, da mit daværende budget lå i dens prisleje. I den korte lytteperiode, kunne jeg ikke rigtig høre forskel på de to forstærkere...men de deler vist også meget, kan jeg forstå? Jeg forstår bare ikke hvorfor A5 ikke er udstyret med balanceret udgang. Det er KW500 vist heller ikke? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Ja, A5 er god til at formidle musik. Jeg lyttede lidt til den, da jeg sidst besøgte butikken sammen med DLS R55, men brugte mest af tiden på A3.5, da mit daværende budget lå i dens prisleje. I den korte lytteperiode, kunne jeg ikke rigtig høre forskel på de to forstærkere...men de deler vist også meget, kan jeg forstå?
Jeg forstår bare ikke hvorfor A5 ikke er udstyret med balanceret udgang. Det er KW500 vist heller ikke?
|
|
|
Der er en del tilfælles mellem A 3.5 og A5, jo. Balanceret drift bruger MF ganske enkelt ikke... Personligt er jeg ligeglad med om produkterne er balancerede eller ej, bare de lyder godt! __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
AM-E skrev:
Ja, A5 er god til at formidle musik. Jeg lyttede lidt til den, da jeg sidst besøgte butikken sammen med DLS R55, men brugte mest af tiden på A3.5, da mit daværende budget lå i dens prisleje. I den korte lytteperiode, kunne jeg ikke rigtig høre forskel på de to forstærkere...men de deler vist også meget, kan jeg forstå?
Jeg forstår bare ikke hvorfor A5 ikke er udstyret med balanceret udgang. Det er KW500 vist heller ikke?
|
|
|
Der er en del tilfælles mellem A 3.5 og A5, jo. Balanceret drift bruger MF ganske enkelt ikke... Personligt er jeg ligeglad med om produkterne er balancerede eller ej, bare de lyder godt! |
|
|
I skulle vel ikke lægge inde med en demo model af A5?  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
I skulle vel ikke lægge inde med en demo model af A5? 
|
|
|
Tjo... Men PB hvis det var en købs-opfordring, tak.  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |