Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 12:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: VM i Sydafrika.... i USA! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KasperKO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 07 April 2010 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Jeg befinder mig desværre i den dybt ulykkelige, uanstændige og fuldkommen håbløse situation, at jeg befinder mig i Nordamerika under de første 3/4 af VM-kampene til sommer.

Som om det lokale tidspunktet for kampene ikke var nok, kan man som bekendt ikke være sikker på, at man kan komme til at se kampene på de sædvanlige sportsbarer, hvis der samtidig er State Eat-Offs i hotdogs på tid på ESPN. Scenariet er desværre ikke komplet urealistisk.

Jeg hører derfor gerne, hvis nogen har en smart løsning til at nedtage kampene, der kan installeres/medbringes med et brugbart resultat. Jeg regner med at medbringe Nokia E71 og bærbar, evt. BlackBerry, hvis det kan hjælpe.

Jeg overvejer en af de gizmos, der kan sende dit tv-signal til en ekstern modtager fra en boks i din antenne, men jeg har ingen ide om, hvorvidt det virker i praksis. Og på den anden side af kloden.

Håber nogen kan hjælpe her! Tak!

Til top Vis KasperKO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperKO

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 07 April 2010 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger selv en Slingbox Solo når jeg er i udlandet. F.eks sidste forår da jeg arbejdede 3 måneder i Irland.
Den er koblet til min Yousee boks og det er muligt at skifte kanal.
Har prøvet deres klient program og deres webbrowser addon. Der findes et program til visse typer håndholdte men det har jeg ikke prøvet.

Min internet forbindelse er pt en 10/1 og det virker fint mht kvalitet. Selvfølgelig vil kvaliteten blive bedre hvis du har et højere uplink, eller rettere potentielt for internettet sætter jo også en begrænsning. Har prøvet ved min søster i syd Spanien og der var tider hvor det ikke var for godt, men det skyldtes de lokale forhold med dårlig infrastruktur (læs: overbelastet backbone).
Min bror lånte min boks sidste år da han var standet i Torshavn og ikke kunne se NFL finalen på hotellet. Da var min uplink 768 kbit og hans hotel tilbød 512 kbit.

Til USA vil jeg ikke tro at det er et problem.

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

KasperKO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2010
Lokalitet: København
Sendt: 07 April 2010 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

slate skrev:

Jeg bruger selv en Slingbox Solo når jeg er i udlandet. F.eks sidste forår da jeg arbejdede 3 måneder i Irland.
Den er koblet til min Yousee boks og det er muligt at skifte kanal.

Yes, det var lige nøjagtig sådan en, jeg tænkte på. Jamen, det vil jeg nok prøve så.

Mange tak!

Til top Vis KasperKO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperKO

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes