Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har et Sony W4500 46" hvor tv-billedet er rigtigt fint. Signalet kommer fra Glentevejens antennelaug som har et digitalt spejl.
I tv'et sidder et T-stik hvor antennesignalet sendes videre til mit mediecenter. Billedet på mediecenteret er desværre meget dårligt. Den har ikke digitaltuner så det må selvfølgelig forventes at der vil være forskel, men billedet er betydeligt dårligere.
Jeg tror fejlen ligger i mit antennekabel fra tv'et til mediecenteret. Så vil gerne forsøge at skifte dette. Helst en færdig løsning så jeg kan udelukke at mine fumlefingre er skyld i et dårlig signal. Men jeg kan ikke finde en færdig løsning. Jeg skal bruge ca. 1,5 m. og der skal være han-stik i begge ender.
Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 18 Februar 2009 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
Som Kjelsen antyder så er problemet nok mit t-stykke. Da jeg kiggede nærmere på den, fremgik det også at det var en radiosplitter. Så har udskiftet den med således jeg nu kan anvende alm. kabel med et han/hun stik. Herefter er det intet problem at finde en færdig løsning.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum