Sendt: 25 Juli 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her kommer så mit ydmyge men stadigvæk ganske udemærkede anlæg. Jeg har lagt vægt på bang for the buck så der er ikke nogen hundedyre high end komponenter, men jeg er gået efter ting der giver meget lyd for pengene og hvad jeg så ellers lige har kunnet skrabe sammen af komponenter. Surround receiveren er et levn fra min surround tid, dog er der planer om surround igen engang i fremtiden. Nu står det dog på indkøb af en subwoofer som det første og der er en på vej fra England. BK MonolithDet hele er WAF godkendt, selvom både højttalerne og min kommende sub er nogle store kasser. Samtidig så er der en permanent tilladelse til anskaffelse af center højttaler og bag højttalere til et evt, nyt surround setup. Min forlovede er glad for surround og har ikke noget imod det fylder, bare det lyder godt og ser godt ud, hun gider dog ikke selv betale for det. Kvinder kan nu være dejlige...... Udstyr : NAD T743 Surround receiver. Samsung BDP-3600 Blu-ray afspiller. Heco Audio Celan 800(rosewood). BK Monolith Subwoofer(rosewood). - på vej Audio Magic Xenta-3 S TWIN Stereo/TV bænk(rosewood). Xindak Højttaler kabler. Billeder kommer senere(skal tage mig sammen).
|