Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juli 2024 | 06:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit lille setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper L
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 200
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Synes lige jeg ville smide mit anlæg herind 

Det er godt nok ikke det helt vilde, men det spiller faktisk fint. I kan se hvad de forskellige ting hedder nederst i min signatur. Thorens pladespilleren er ikke sat til, da strømforsyningen har gået sig en tur.


Marantz forstærker, tuner og cd-afspiller fant jeg til en meget fornuftig pris på DBA. Teac spolebåndoptageren fik jeg i fødselsdagsgave af én af mine venner, og af samme ven fik jeg Soundstyle rack´et. Go´ ven












Snell højttalerne købte jeg i Danmarks Hifi Klub i ´93 efter at have hørt dem hos en kammerat. Jeg var helt solgt over lyden, og da mine forældres hund havde ædt bassen i mine gamle højttalere, måtte jeg bare eje dem. De spiller godt til en meget fair pris....og så er de jo pæne. Selv kæresten synes om dem








Jeg har også noget surround, projektor mv. i mit kontor, men det må komme i et andet indlæg.


__________________
Til top Vis Jesper L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper L Besøg Jesper L's Websted
 
Sherman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Rigtig flot anlæg. Sådan en spolebåndoptager kan godt få mig til at gøre lange øjne. Fungerer den fint og lyder godt? Har den været renoveret eller er den bare original?

Mvh
Søren
Til top Vis Sherman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sherman Besøg Sherman's Websted
 
copman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 518
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper

Det ser meget fornuftigt ud og jeg hørte i øvrigt selv på Snell ht i HFK ca 1991-92.

Jeg kan forestille mig, at den samlede lytteoplevelse er meget harmonisk - ørevenlig om man vil.

Spoleoptageren er bare lækker vintage - på hvilken måde bruger du den?

mvh

 

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman
 
Jesper L
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 200
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Hej Søren.

Tak for det

Båndoptageren spiller VILDT godt. Den står helt original, og har faktisk ikke en ridse. Købte 10½" metalspolerne på ebay i USA - de er nemlig ikke nemme at få fat i herhjemme, medmindre man vil betale en formue.


__________________
Til top Vis Jesper L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper L Besøg Jesper L's Websted
 
Jesper L
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 200
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Hej Copman.

Ja oplevelsen er ret harmonisk. Teac´en bruger jeg til at indspille lidt LP´ere og cd´ere på. Bare det at se hjulene dreje langsomt rundt er besværet værd


__________________
Til top Vis Jesper L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper L Besøg Jesper L's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes