Sendt: 31 Maj 2010 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger en Air Live Turbo-G, som fungerer fint. Den går gennem 2 etager (1. sal til kælder) Når jeg bruger et kabel skal det være 30 m for at nå, men det er heller ikke fugleflugt jeg gætter på at der er 12-15 meter fugleflugt. denne har signalstyrken 3 ud af 5 pinde.
Min bærbare har dog også en bedre forbindelse, tror den del ofte er opprioriteret i bærbare.
Tidligere har jeg haft held med at bruge Netgear og Belkin, som også begge fungerede udemærket.
Fælles for alle 3 er at de ofte giver bøvl - dvs taber forbindelsen og skal oprette den igen. Dog sker dette sjældent (nærmest ikke) med min air live, hvis varenr er wt-2000usb. Med denne er jeg i stand til at spille counter strike source, men det begynder at halte ved større spil. (derfor ledning når mor ikke er hjemme :) )
Min erfaring er at man bliver nødt til at prøve nogle forskellige, og ofte kan den ene være bedst den ene dag, og den anden den anden dag - så rart at have noget at skifte med.
Håber det hjalp lidt - ellers så prøv nogle edbfora, som fx overclockers.dk eller lign.
http://www.edbpriser.dk/Produc t/Details.aspx%3Fsp%3Dall&pid%3D313566
|