| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har længe puslet med ideen om et mediecenter, og efter vi er flyttet i nyt hus, er ønsket om et sådan ikke blevet mindre Jeg har følgende behov;
Afspille musicfiler (.flac eller .mp3) Vise billeder (må gerne have en god "fotomappe"-funktion og slideshow) Internet-adgang (skal være trådløst, helst!) Afspille film
Det med afspilning af film, er mindre vigtigt da jeg har en DVD-afspiller ved siden af, men hvis man kan få et kodefrit drev, og mediecentret har HDMI udgang ville det være helt raket! Jeg havde egentlig tænkt på at ombygge min gamle stationære maskine, men jeg ved ikke om det bliver ligeså godt og funktionelt som en købt model. Her tænker jeg især på opstartstid. Det ville også være lækkert hvis der var et display så man kan navigere i musikfilerne uden at skulle have fjernsynet tændt. Det tror jeg nemlig jeg vil blive lidt træt af i længden. I ovenstående tråd bliver der snakket en del om tvix-maskiner, og jeg kan se at de er rimelig prisbillige, men hvad findes der ellers. Håber på nogle gode indspark. Jeg er ret jomfruelig i dette felt, så alt suges op med glæde
|