| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nogle spørgsmål til Media Portal jeg håber der er nogen, der kan besvare.
Jeg har lige investeret i FloppyDTV og kører med TDC KabelTV. Efter at have installeret MP og sat det og fik jeg til min store overraskelse et ikke så godt billede, da jeg så fjernsyn i MP som på min Sagem 60, hvilket jeg ikke forstår. Kører med nyeste FW fra FloppyDTV, har MP installeret med SVN fra 27 maj. Jeg bruger Purevideo og den gamle FFDShow version som MP anbefaler.
1. Den eneste tænkelige grund må være noget codec issue?
2. Mit andet problem er, at DiscoveryHD er dual lyd, så jeg både får engelsk og italiensk, men kan ikke lige se hvilke parametre der skal ændres i setup for kun at få engelsk?
3. EPG virker kun 90% af gangene og viser kun et par timer frem. Kan man gøre noget, så den fungerer mere optimalt?
4. Jeg har store problemer med at afspille .mkv filer. Har installeret haali splitteren, men når jeg afspiller .mkv viser haali sig kun et splitsekund i trayet og forsvinder igen og jeg forstår simpethen ikke hvorfor. Kan det måske have noget med at der er slået noget til i FFDshow, der giver problemer, eller hvordan får jeg det løst?
MP supporterer forresten ikke undertekster, men hvis jeg bruger DVBViewer Pro versionen, supporterer den undertekster fra DVB-C?
Håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe med at besvare nogle at disse spørgsmål, da jeg er ved at blive sindssyg over det ikke vil virke ordentligt.
På forhånd tak for hjælpen
|