| Sendt: 23 April 2007 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
God "anmeldelse" du har fået skrevet der... er selv gået fra et temmelig dyrt surround setup, til en HTPC (Vista), koblet direkte i et par klasse D forstærkere (benytter LCAudio´s Zappulse v300) & alt musikken er naturligvis rippet til wma9 lossless, med EAC.
Jeg mener selv, at jeg har betydelig bedre lyd nu, end da jeg benyttede alt mit dyrt indkøbte surround & HiFi grej... og det stopper ikke der... HTPC´en giver jo nærmest uanede muligheder, for at afprøve diverse løsninger (uden det nødvendigvis skal koste kassen hver gang)...men som du selv skriver..... det koster dæleme meget tid & en del ærgelser, før man når så langt...
Du skriver, at du benytter Audiotrak Prodigy 7.1 (Hifi).,..... jeg benytter selv forgængeren (7.1lt) & vil kraftigt fraråde dig, at installere Vista med det kort! Deres Vista drivere (som kun kan hentes på deres abskure Koreanske side), er mildest talt forfærdelige.... har kun fået kortet til at virke, med nogle drivere skrevet af en studerende :) (driverne går under navnet "simon learns to write drivers", hvis du skulle have lydt til at prøve det af alligevel.. de virker, men er MEGET skrabede, hvad angår funktionalitet, ligesom Vista konstant melder om "audio fejl" (på trods af, at det spiller lystigt :).
Jeg er i skrivende stund ved at skifte fra 7.1lt´en til X-Meridian med nye lm4562 opamp´s....så må vi se hvad det giver :)
|