| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hel alle i sommerlandet.
har fået et lille problem med min hjemmebio.
Har en Sanyo Z2 som jeg meget gerne vil have tilsluttet mit MCe med. men z2 er tilsluttet dvden med komponent kabel. så det vil jeg jo gerne blive ved med at bruge. Har købt en omskifterboks så jeg kan have flere komponent på min Z2. dette funker også godt. med Ps2 dvd og lign. nu skal jeg så have min MCE på men jeg har samtidig en fladslærm (computerskærm) Neovo F-17, som er tilsluttet MCE. Jeg skal have disse forbundet så jeg kan se noget på begge skærme. Den eneste opløsning jeg har fundet indtil vidre som begge skærme vil vise er 800x600 hvilket siger sig selv kke er specielt ophiende at se på. især ikke da der skal panoreres på hjemmesider og lign.
jeg har forbundet Z2 med MCE via et S-vhs/komponent kabel. jeg har også et DVI-komponent kabel. dette kan jeg dog ikke få til at virke. der kommer intet på projektoren.
Er der nogen herinde som har et rigtigt godt tip til hvad jeg gør???. jeg har indtil nu fundet ud af at det må være fordi det kun er den ene part Z2 som er widescreen at det volder nogle problemer. alle andre opløsninger gør at jeg skal panorere for at finde taskbar.
hvis i har brug for flere oplysninger så sig endelig til !!!!!!
MVH
Jesper Falch
|