Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 16:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Creative SoundBlaster X-Fi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BlaBlaBla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

Jaa jeg ville høre hvad i mener om dette tilsyneladende vidunder?

The Sound Blaster X-Fi cards feature true 24-bit/96KHz audio playback and recording and 118dB SNR DACs (Digital to Analog Converters). The X-Fi processor also allows for source conversion at 135dB SNR, meaning that audio converted from one sample to another will pick up no discernable noise and will remain crystal-clear. As proof of its impeccable sound quality, the X-Fi line of Sound Blaster cards are THX Certified and feature support for Dolby Digital EX, DTS-ES and 7.1 speakers.

Læs mere her!!!

Jeg synes det lyder ret lækkert umidbart, mit spørgsmål er hvor meget kan det reelt bruges til kun pc eller kan man evt bruge lyden i sit soveværelse eller et børneværlse og stadig få en lyt-bar kvalitet, jeg mener da at for at et system skal DTS-ES godkendes kræver det det kan spille med et vidst lydtryk og stadig kunne gengive lyden i den samme kvalitet?

Jeg ville bare høre hvad i mener, bare noget nye popsmart hardware eller rent faktisk noget  man nyt man bare MÅ eje?

Smid jeres meninger

Hilsen Morten

Soon: HTPC in a box

Til top Vis BlaBlaBla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlaBlaBla

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes