Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 22:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Trådløst tastatur og mus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Hvilke sæt kan I anbefale.

Det skal kunne sende signal fra et rum til et andet, gennem en pudset letvæg.

 

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
Graa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Logitech Di Nova, Bluetooth, elegant, virker perfekt, kr. 1500,-

Har det selv og kan kun anbefale på det varmeste

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa
 
MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 598
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Microsoft Wireless Optical Desktop (3.0)
 til en MEGET dejlig pris på ca. 500 i computer city... har selv lige købt det og er MEGET tilfreds... og så er det oven i købet hamrende flot og lækker kvalitet...

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge
 
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

kan det sende til et rum ved siden af?

 

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
Graa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Di Novo kan......

 

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa
 
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Koster også boxen. 1500kr er nok lige i overkanten for hvad jeg vil give.

Alternativet kunne jo være at bore et hul i væggen så afsender og modtager var i samme rum.

 

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 598
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

havde ik lige set det med rumkravet.... tror ik det går med Microsoft så..:):Æ)
Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge
 
theben
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Di Novo for Notebooks så har du et sæt som ser lidt bedre ud uden at skulle betale så meget som media udgaven, musen er ikke optimal men hvis du er ude efter en nogenlunde pænt tastatur er det muligheden, husk at de er trådløst ikke bluetooth

__________________
keep focus
Til top Vis theben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af theben
 
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Har lånt et "billigt" Logitech sæt med hjem fra arbejdet.

Tastaturet virker fint, men musen duer desværre ikke.

Skal det være bluetooth hvis jeg skal være sikker på at det kan modtage signalerne?

 

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Det er muligt, at den computer, der skal have mus og tastatur er en HTPC, men problematikken omkring denne slags periferiudstyr er OFF TOPIC !!

Kategorien er her for at åbne for muligheden for at snakke emner, der er relevante for oplevelsen af HTPC - herunder også udstyr, der influerer direkte på denne brug. Andre emner må tages op i andre fora.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Med ovenstående kommentár lukkes denne tråd hermed!
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes