| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hjælper ikke at anvende powerstrip da den opløsning og opdatering til det tv er standart til pc brug. Det virker mere som om du forsøger at sende et digitalt signal ind på din analoge vga indgang(LCD)?? Det nok noget med grafikkort indstillingerne, kan du ændre dem til fx crt skærm, jeg tror de står til digital flat panel eller lign. på den udgang. Hvorfor ikke bare anvende den vga udgang på gfx kortet, hvis det virker???
|