Da jeg kan se at du benytter dedikerede HT-kabler, er der mig bekendt ikke nogen optimal løsning

, da jeg formoder at du hører en kvalitetsforbedring
med disse kabler, som du ønsker bevaret. (personligt er jeg "kabelskeptiker", men vil ikke anfægte andres holdning - og dette skulle nødig udvikle sig til en
kabeldiskussion

)
Jeg kan derfor kun se nedenstående muligheder - men måske er der andre der har bedre bud:
1. Du sætter en forlænger på dine kabler fra Stelloen, og placerer samlingen et sted der er lettilgængeligt, så du kan skille dem ad, når disse HT'er ikke skal
spille. Ifølge de kommentarer jeg har set, skulle det med de rette termineringer, kunne gøres uden at påvirke lyden. Ulempen er naturligvis at det er lidt
bøvlet, og kræver at dine kabler trækkes så samlingerne blive tilgængelige.
2. At du anskaffer eller bygger en omskifterboks. De findes i mange udgaver og prisniveauer, hos bl.a. AV-cables, elektronik-lavpris, Hifiklubben etc.
Selvom de er beregnet til at skifte mellem flere sæt HT, kan du jo nøjes med at køre kablerne fra Stelloen igennem, som jo er dem du har behov for at
kunne afbryde. Der er dog folk med gode ører, der mener at disse omskiftere reducerer lydkvaliteten. Men du kan jo prøve om du kan få en eller flere til
låns, og afgøre om du kan høre forskel.
3. Er dit eget forslag, og at køre 2 separate systemer, ved at anskaffe en pre. til dine NAD-blokke. Den største ulempe her, vil være at du står med det
modsatte problem: Du vil ikke kunne høre det samme fra begge sæt højttalere, med mindre du finder en måde at tilslutte dine kilder til begge forstærkere.
Hvis det var mig, ville jeg starte med at gå efter nr. 2. Kan du ikke høre forskel, er alt jo godt, og problemet løst

Hvis du synes det reducerer
lydkvaliteten, er nr. 1 den eneste løsning jeg kan se, for at opnå det du gerne vil.
Men som sagt: Andre kender måske bedre løsninger .