Forfatter |
|
Budhisten Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2012 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle sammen :)
Jeg har for nylig "arvet" et styks NAD Monitor Series 3400 Stereo Amp samt et styks NAD Monitor 2400 Power Amp fra et
familiemedlem som ikke længere må spille højt pga. nyfødt i hjemmet.
Mit spørgsmål er ganske simpelt, hvad er sådan et par fætre værd? De er ikke nye længere men er i perfekt stand, original
håndbog og fjernbetjening medfølger selvfølgelig også...
Det skal også lige siges at jeg ikke har lavet denne post for at sælge mine ting her, bare for at få en idé om hvad prisniveau
vi snakker om :)
Her er et par billeder:
Beklager meget hvis jeg har placeret denne post et forkert sted eller hvis det er imod reglerne med den her slags
spørgsmål, det er ikke min hensigt at være på tværs ;)
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samlet tror jeg du skal regne med ca. 1200 kr på en goddag.
madmax
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synd for dit familie medlem. Små børn har godt af at høre musik.
Iøvrigt sidder der jo en volume kontrol, så man behøver jo ikke at spille for fuld skrald.
carsten
|
Til top |
|
|
jacobjron Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er med CARS10 her.
Forstår i øvrigt ikke hvorfor nogle mener, at spædbørn skal være lydmæssigt sanseberøvet, det skader dem ikke, tværtimod.
|
Til top |
|
|
Budhisten Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2012 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ganske enig, tror bare han blev træt af at høre på konens brok (plus det er en god undskyldning for at købe noget nyt om et
par år)
Men ved han har været vanvittig glad for det her udstyr :)
Er der nogen der kan fortælle mig om det er kvalitet eller hvordan? (Ved godt NAD er velkendt og anerkendt, men ved ikke
noget om de her specifikke modeller) Ved godt de har en del år på bagen, men det må jo bare betyde de kan holde til at blive
brugt :)
|
Til top |
|
|
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
effektforstærkeren er vidst en gammel kending - dukker tit op på dba til ikke de store beløb
den øverste forstærker vil jeg dog ikke udtale mig om men forvent ikke at få flere mia. for sættet
MvH LAC
|
Til top |
|
|
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
Sendt: 26 Januar 2012 kl. 06:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er faktisk et ret godt anlæg, NAD 2400PE har været meget kendt, NAD 3400PE er mere sjælden, anlæget er ca. 20 år gammelt.
Nu skal du passe på når du tilslutter det, efter hvad jeg kan se så står de i Bridge mode (Brokoblet).
Når de står i bridgemode så må du ikke tilslutte højtaler kablerne som normalt.
Hvis du selv vil til at bruge det så fjern NAD 3400PE så de ikke står oven på hinanden, NAD 2400PE har lidt en sygdom med at blive meget varm, og for den sags skyld også NAD 3400PE hvis de får lidt og lave.
Men omkring 12-1300kr vil jeg også tro.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 26 Januar 2012 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det sæt fejler ikke noget, men rigtig som Poul-erik skriver at de er sat op brokoblet, det vil sige at forstærkerene er sat op til hver sin højttaler, vis du vil bruge den øverste forstærker mangler den lige en lille bøjle for at spille i den ene kanal, vis den bøjle ikke fines mere kan et par signal kabler bruges.
i de fleste tilfælle lyder disse forstærker bedre ved at køre i almenelig stereo, da brokoplingen fordobler forstærkerens yde evne og mange gange lyder det ikke så godt forhold til at de køre i almenelig stereo, men de har så en masse reserve i wat og kan spille højer en almenelig stereo.
|
Til top |
|
|