Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juli 2024 | 02:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hjælp min forstærker er død :-( (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rune4000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 22 November 2009 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

I går aftes døde min Bow wazoo. Jeg har prøvet at åbne den op og den lugter brændt inden i. Sikringen har jeg også prøvet at skifte, men der kommer et brum i højttalerne i ca. 2 sekunder og så ryger sikringen igen - desuden kan jeg se der kommer en gnist inden i forstærkeren...øv.

Er der nogen der har et bud på et godt, og billigt, sted at få den repareret i kbh området?

Øv faktoren er rimeligt stor eftersom den udover at blive brugt til musik, også bliver brugt til lyd på film, så nu kan jeg hverken høre musik eller se film.
Til top Vis rune4000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune4000
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 22 November 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

rune4000 skrev:
I går aftes døde min Bow wazoo. Jeg har prøvet at åbne den op og den lugter brændt inden i. Sikringen har jeg også prøvet at skifte, men der kommer et brum i højttalerne i ca. 2 sekunder og så ryger sikringen igen - desuden kan jeg se der kommer en gnist inden i forstærkeren...øv.

Er der nogen der har et bud på et godt, og billigt, sted at få den repareret i kbh området?

Øv faktoren er rimeligt stor eftersom den udover at blive brugt til musik, også bliver brugt til lyd på film, så nu kan jeg hverken høre musik eller se film.

så kan du lære det når du køber "Sneider"  ...

nej spøg til side .. meget træls

prøv Michael Edinger "Musiclab" ved ikke om han er billig men han er dygtig ..
han har bla.a konstrueret for Sirius/Gamut

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes