Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hjælp til en nybegynder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sofos
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Hej.
Selvom jeg er nybegynder både her på forummet og i hi-fi, håber jeg, I vil hjælpe...
Jeg er sådan set ved at starte helt fra bunden med noget udstyr, der er bedre end mit ganske almindelige anlæg. Derfor havde jeg tænkt mig at starte ud med en rimelig forstærker, og så finde nogle passende højttalere dertil; efter at have lært en del ved at kigge mig omkring her på forummet, kan jeg se, at det er fornuftigst at starte ud med noget, der ikke ruinerer mig (som er på SU).
Så mit spørgsmål er simpelthen, om der nogen, der har erfaring med og evt. en mening om Harman Kardon HK 970-forstærkeren? Jeg har nemlig set et tilbud med denne, hvor også deres cd-afspiller HD 970 samt en tuner indgår til lidt over 7000 kr. Er det de penge værd? Jeg er absolut også åben overfor noget brugt, men HK 970 med de to andre enheder virker tillokkende, ikke mindst designmæssigt, hvilket også betyder noget.
På forhånd tak for tålmodig hjælp til en newbie!
Til top Vis sofos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sofos

chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret