Hej
Det som jeg skal til at berette nu overrasker ..... !
"Vejen mod hifi nirvana" kan være ubamhjertig og uforudsigelig ! 
Oplevelsen går på Manley Snapper:
Jeg var inde i Lydbutikken og høre flg. setup:
Manley Schrimp
Manley Snapper
Creek Cd-afspiller
Shahinian Hawk
Dette var kort og godt en af de fedeste oplevelser jeg har haft med lyd. SÅDAN
Det lød bare så ægte. Musikalsk, drive, nerve, speed, dynamik, kæmpe soundstage. Det lød mere "live" end noget andet setup jeg har hørt.
Derfor bestilte jeg et sæt Snapper til demo, i mit eget setup:
Proceed CDP
Manley Snapper
ProAc 2.5
Fik det hjem idag. Lod Snapperen varme op i 45 min. Herefter musik. Okay lyden var lidt lukket. Efter jeg har lyttet i snart 2 timer må jeg erkende at jeg ikke opnår samme resultat i mit setup. Min bund er med for meget volume, den rumler og er for meget. Mellemtone og diskant er indelukket. Det slipper ikke fri. Kort sagt modsatte resultat, som jeg nævnte i ovenstående.
Hvis jeg derimod køre med Opera Audio M800SE banker den Snapper, i mit setup, med flere længder. Diskant og mellemtone er frigjort, åben og meget musikalsk ( ikke som beskrevet i Lydbutikken ) bunden er som den skal være, ren og stram. Det hænger kort sagt bedre sammen.
Jeg vil ikke sige at Manley Snapper er en dårlig forstærker. For det er den bestemt ikke !!! Mine oplevelser i Lydbutikken taler forhåbentlig for sig selv 
Gå ind i Lydbutikken og få en på opleveren. Det er høj klasse ! Shahinian Hawk er iøvrigt en lækker (specielt udseende) højttaler som bør opleves af alle...... mmmmmmm
Manley Snapper fungere vist bare ikke i mit setup...... Desværre
Lytter lidt mere over weekenden. Men løbet er vist kørt (Det er et tilspillet sæt Snapper jeg har lånt)
Men nu er det prøvet !
Mvh
Jesper