| Forfatter |
|
Matlock Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu i nogle måneder prøvet at sælge mine 5.1 højttalere da jeg ønsker nogle der er mindre, Jeg har haft dem til salg her i 2 omgange og 3 gange i dba hvor jeg de 2 sidste gange betalte for at man kunne se min mail og mobil. Har desuden også prøvet gul & gratis. Jeg startede lidt højt med prisen, men den er kommet ned.
Det drejer sig om nogle engelske højt. som jeg ikke tror er så kendte her hjemme, dette har nok heller ikke hjulpet mig.
Her håber jeg i kunne være til hjælp med lidt råd om hvordan i får solgt jeres surround højt. og om i kender nogle gode sites hvor jeg kan sælge dem. Har også tænkt lidt om man skulle prøve qxl men har ingen erfaringer med dem.....
Ved ikke om dette, helt i mod retningslinierne for forumet, hvis dette er tilfældet sletter jeg indlæget på admin. opfordring.
VH
Esben
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tålmodighed er en dyd....hvis ingen kender dem så post et billede sammen med din annonce og en nærmere beskrivelse af højtalerne. Blot et foreslag.
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er det, men derfor må det da gerne gå lidt hurtigere.....
Har også postet et billede hvor det var muligt.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender flere, der har gode erfaringer med at sælge på E-bay, så det var måske en mulighed?
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
| Jeg kender flere, der har gode erfaringer med at sælge på E-bay, så det var måske en mulighed? |
|
|
Ja, det kunne vel også være en mulighed, men fragten ser jeg lidt som et problem når det hele vejer ca. 65 kg ialt og sub alene vejer mere end hvad postdk vil have med at gøre, desuden har jeg ikke længere emballagen  da jeg ikke havde opbevarings plads i min tidligere lejl.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ALT kan sælges. Det er blot et spørgsmål om den rette pris.
De må være for dyre!
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Matlock skrev:
Jeg har nu i nogle måneder prøvet at sælge mine 5.1 højttalere da jeg ønsker nogle der er mindre, Jeg har haft dem til salg her i 2 omgange og 3 gange i dba hvor jeg de 2 sidste gange betalte for at man kunne se min mail og mobil. Har desuden også prøvet gul & gratis. Jeg startede lidt højt med prisen, men den er kommet ned.
Det drejer sig om nogle engelske højt. som jeg ikke tror er så kendte her hjemme, dette har nok heller ikke hjulpet mig.
Her håber jeg i kunne være til hjælp med lidt råd om hvordan i får solgt jeres surround højt. og om i kender nogle gode sites hvor jeg kan sælge dem. Har også tænkt lidt om man skulle prøve qxl men har ingen erfaringer med dem.....
Ved ikke om dette, helt i mod retningslinierne for forumet, hvis dette er tilfældet sletter jeg indlæget på admin. opfordring.
VH Esben |
|
|
Hvad er fabrikatet?
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
Matlock skrev:
| Jeg har nu i nogle måneder prøvet at sælge mine 5.1 højttalere da jeg ønsker nogle der er mindre, Jeg har haft dem til salg her i 2 omgange og 3 gange i dba hvor jeg de 2 sidste gange betalte for at man kunne se min mail og mobil. Har desuden også prøvet gul & gratis. Jeg startede lidt højt med prisen, men den er kommet ned. Det drejer sig om nogle engelske højt. som jeg ikke tror er så kendte her hjemme, dette har nok heller ikke hjulpet mig. Her håber jeg i kunne være til hjælp med lidt råd om hvordan i får solgt jeres surround højt. og om i kender nogle gode sites hvor jeg kan sælge dem. Har også tænkt lidt om man skulle prøve qxl men har ingen erfaringer med dem..... Ved ikke om dette, helt i mod retningslinierne for forumet, hvis dette er tilfældet sletter jeg indlæget på admin. opfordring. VH Esben |
|
|
Hvad er fabrikatet? |
|
|
Acoustic Energy
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altid nemmere at sælge de "kendte" mærker, der er simpelthen et større marked for dem da alle køber dem. De mere ukendte mærker bliver ofte købt af "kendere" og dem er der lidt længere imellem.
Bortset fra det, så kunne det jo tyde på at din pris er for høj. Hvilken pris har du haft dem tl salg til? Hvad var nyprisen? Og hvor gamle er de? __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
minusser: - Lyder som om at de er store - det går lidt mod trenden. - At de er relativt sjældne. - At der er rigtigt meget andet godt til salg. - At folk er meget kræsne hvad angår højttalere.
Plusser: - hvis man tager de helt rigtige billeder. - find tests, grav biblitekets What HIFI årgang (som højttaleren er fra) igennem for en god test - fortæl detaljeret om hvordan de spiller - andet end bare 'godt'. - som Dr.-lyd siger: Tålmodighed.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja - der er vel kun en ting at sige - de er sat for dyre - uden at kende dem eller noget
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Bortset fra det, så kunne det jo tyde på at din pris er for høj. Hvilken pris har du haft dem tl salg til? Hvad var nyprisen? Og hvor gamle er de? |
|
|
nyprisen er 12000 og jeg er nu nede i 5500 og de er mellem 2½ og 3 år og kan se at EVO 3 som er fronten er til salg for 2500 her i køb og salg.
Synes i ikke det er en rimlig pris?? kan ikke selv forstå at der ikke har været større interesse og der er jo ingen købstvang ved at komme og få en lytter.
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acoustic Energy er da ikke ukendte i DK - der findes sågar forhandlere i landet 
Bare klø på - det er er fine speakers.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja - mange folk er desuden flade i december/januar så det er ikke ligefrem tiden som sælger til at have travlt.
Til gengæld kan man af samme grund ofte gøre gode forretninger som køber i denne periode
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Matlock skrev:
MichaelWB skrev:
|
Bortset fra det, så kunne det jo tyde på at din pris er for høj. Hvilken pris har du haft dem tl salg til? Hvad var nyprisen? Og hvor gamle er de?
|
|
|
nyprisen er 12000 og jeg er nu nede i 5500 og de er mellem 2½ og 3 år og kan se at EVO 3 som er fronten er til salg for 2500 her i køb og salg.
Synes i ikke det er en rimlig pris?? kan ikke selv forstå at der ikke har været større interesse og der er jo ingen købstvang ved at komme og få en lytter.
|
|
|
Nej det virker ikke som en urimelig pris, men der er altså hele tiden et hav af højttalere til salg så konkurrencen er hård.
Hvis du vil sælge dem hurtigt kan du godt glemme alt om en rimelig pris, så skal de være billige!! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |