Bruger siden: 10 November 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 257
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
Hej jeg har lige et spørgsmål. Vi er to nabo'er med cirka samme anlæg (der er forforstærker til forskæld) det vil sige at vi skulle kunne spille lige højt..... men når min nabo spiller fuld styrke kan jeg høre det inde i min stue.... Men når jeg spiller fuld styrke kan man ikke høre det inde i hans stue og det syndes jeg er meget mærkligt. Er der nogen der har en forklaring på det....
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
jo det kan jeg godt for effektrinet er nad 2400 pe og de lyser når de får alt hvad de kan. men selv da han haved bose 301 kunne jeg også høre det og da jeg selv har dali 850 ved du vel selv at de spiller en hel del højre
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
hmm vores anlæg er faktisk plaseret cirka ens men der hvor der er forskæl er vi har kælder under hvores stue og der er kun de gamle planker med tæppe + noget isolering hvor han har betongulv med sådan et plastiktræ gulv (laminat). Men da han intil nu hvor han har fået dali selv kun har kunne se det sjove i lydtryk har han drillet mig en del med at dali ikke var meget bedre en eltax osv men nu har han selv 850're
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum