Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 09:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: ikke-begrænsende net-filter/regenerator? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Bidstrup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 Januar 2010 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Jeg skal snart til at flytte i lejlighed i en stor bygning i Århus midtby. Der er rigtigt mange beboere i bygningen og mange butikker etc. som allesammen bidrager til en god omgang støj på lysnettet, forestiller jeg mig. Derfor har jeg besluttet mig for at jeg skal have fat i noget "strømrensningsgrej" til anlægget.

Jeg har kigget på en PS Audio Powerplant Premier, som ligger indenfor budgettet (koster 15.000,- hos Artsound) og får rigtigt meget ros. Den har dog kun fem udtag og jeg skal bruge seks (2 aktive højttalere, 1 sub, 1 sonos, 1 dvd, 1 fjernsyn).

Har i nogle gode forslag i samme prisklasse, som ligesom PPP'en kan levere "ubegrænset" strøm til anlægget, så det ikke kvæler dynamikken?! (PPP'en er opgivet til 1500W kontinuerligt og kan ifølge flere anmeldere levere rigeligt med strøm til selv større effekttrin).
Til top Vis Thomas Bidstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Bidstrup

Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 Januar 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Thomas Bidstrup skrev:
Jeg skal snart til at flytte i lejlighed i en stor bygning i Århus midtby. Der er rigtigt mange beboere i bygningen og mange butikker etc. som allesammen bidrager til en god omgang støj på lysnettet, forestiller jeg mig. Derfor har jeg besluttet mig for at jeg skal have fat i noget "strømrensningsgrej" til anlægget.

Jeg har kigget på en PS Audio Powerplant Premier, som ligger indenfor budgettet (koster 15.000,- hos Artsound) og får rigtigt meget ros. Den har dog kun fem udtag og jeg skal bruge seks (2 aktive højttalere, 1 sub, 1 sonos, 1 dvd, 1 fjernsyn).

Har i nogle gode forslag i samme prisklasse, som ligesom PPP'en kan levere "ubegrænset" strøm til anlægget, så det ikke kvæler dynamikken?! (PPP'en er opgivet til 1500W kontinuerligt og kan ifølge flere anmeldere levere rigeligt med strøm til selv større effekttrin).

Hej Thomas,

Du kan som supplement til PPP købe PS Audios Juicebar II, som er en "stikdåse", som du kan koble på et af outlet'ene på PPP'en - den er designet til formålet; hvis 5 outlets ikke er nok. Se evt. PS Audios hjemmeside...

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes