Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 19:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: DAAD akustik/ basfælder, "fælleskøb"? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har snakket lidt med den Norske forhandler ang. akustik elementerne DAAD.

http://www.acusticaapplicata.com/frame.php?lang=eng&brow ser=Explorer&color=&pag=daad

De er ikke de billigste, men de skulle fungere RIGTIGT godt og så er de pæne at se på.

Prisen er 3000,- for den lille, 4000,- for den mellem og 5000,- for den store (Norske kkr)

Jeg er dog måske ved at få lavet en lille aftale med ham omk 20/25% rabat samt fri forsendelse. Der skal bare være et køb på min 10-15 stk. (små detaljer som lige skal på plads først)

Så jeg ville egenligt høre om der var nogle herinde som kunne være int. i at være med i et fælles køb. Jeg skal selv bruge min. 4 stk så var der bare et par stykker mere med, så var der da en pæn sjat penge at spare.

Så giv lige lyd vist det kunne være interresant. Den Norske krone ligger under den Danske så 1000,- Norske kr er ca. 840,- Danske kr.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Et eksemple kunne være at købe 2x DAAD2 tm og 2x DAAD4 tm det vil med kursen som den er nu og en rabat på ca. 20% blive ca. 10.000,- dkk.

kimber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet dem,virker de?

Kimber

Til top Vis kimber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimber

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke prøvet dem, men en bekendt som jeg har stor respekt for inden for hifi har prøvet dem og han roser dem til skyerne. Har er muligvis selv med i et køb, men det er ikke sikkert endnu da han står i en skilsmisse

Jeg har læst en hel del om dem om de får ikke andet en roser. En lille test kan læses her

http://www.oslo-audio-society.com/html/tester/Daad/Daad_01.h tml

Et lille udpluk fra testen: Avslutningsvis vil jeg driste meg til å si at det finnes ikke den komponent i verden som fullgodt kan rette opp det som ligger av feil i rommet. Du kan muligens kompensere, men innen hifi tror jeg ikke minus og minus gir pluss. Så, jeg anbefaler alle, selv de med bedre rom enn jeg besitter, ta en test av disse komponentene før dere vurderer skifte til dyrere elektronikk.

Jeg har ikke hørt andet en nærmest mirakler fra disse elementer og med anbefalingen fra min bekendte er jeg ikke et sekundt tøvende med at smide 10-15K for nogle af disse produkter uden at have prøvet dem. Nu har jeg selv hørt hvad andre akustiske forbedringer kan gøre. Så jeg vil hellere bruge 10K på akustik og så det mindre på HiFi

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået den endelige mail og ved køb af 10 stk (blandet) kan vi få en rabat på 20% og fri forsendelse til en adresse i Danmark.

Jeg selv tager 4 stk, 2x DAAD2 og 2x DAAD4 som vil blive placeret i hjørnerne bag hver højtaler. det er der at de har den bedste effekt ifølge forhandleren.

Så skriv mig en PM med navn, addresse og telefon nr vist det kunne have interesse.

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Hva dælen Pierre. Det er da utroligt så meget akustik-dingenoter du må smide op i stuen for damen.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2009 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Hva dælen Pierre. Det er da utroligt så meget akustik-dingenoter du må smide op i stuen for damen.

De skal erstatte de der DIY tingester der står bag højtalerne og så dropper jeg de der Viacoustic paneler som ellers var planlagt

Var det ikke noget for dig at være med i sådan et køb

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

thuekay skrev:

De skal erstatte de der DIY tingester der står bag højtalerne og så dropper jeg de der Viacoustic paneler som ellers var planlagt

Var det ikke noget for dig at være med i sådan et køb

Muahaha Jeg er jo på SU igen. Så det må vist blive et no-go!

Jeg har jo knap nok penge til ny musik Men hvis du ikke skal bruge dine diy-paneler kunne vi godt finde ud af noget. Så kunne jeg slippe for ar snedkerere så meget

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes