Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nye kabler i mit setup, for at nå et lille skridt op af stigen, og for at får ro i sjælen

Hvis du allerede nu synes at denne tråd er set for mange gange, så lad venligst være med at svare.
Vil hellere have svar, der direkte henvender sig til mig.
Men...
Jeg er på udkig efter nye signalkabler, og højttalerkabel. Har ikke planlagt at spendere for mange penge på det. Ca 500-700 for HT kabel, og så skal jeg bruge 2 (eller 3) par signalkabler. Det er også i samme prisklasse.
De må helst gerne være brugte, da jeg føler jeg får mere for pengene dér.
Har skrevet lidt PB med nogen, og fået nogle råd, men kunne godt bruge lidt flere syn på sagen.
Har selv kigget på noget van den hul her fra siden.
Signalkablerne er Van Den Hul D102 MK3, mest fordi de ser gode ud, og så er der 2 par.
HT kabler jeg har kigget på er de Van Den Hul CS-122.
Er blevet forslået et par Teflar 2 fra LC audio tror jeg det hedder, men de ser nu lidt tynde ud? Og lidt halvdyre

Jeg går ikke konsekvent efter Van Den hul, men synes det jeg har fundet ser fint ud.
Det her er en overgang fra lakridskabler, så mon ikke der er lidt lyd at hente?
Hvad synes i om det jeg har fundet, er det noget værd, og er der noget andet jeg burde overveje?
Jeg er en 15 årig knægt som bare vil have brugt sine penge bedst muligt, da jeg ikke har det vilde at gøre med.
Takker for al hjælp,
Emil