| Forfatter |
|
Neo-Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej til alle her inde på hifi4all
Jeg har snart i et halvt års tid ledt og ledt efter et møbel til mit udstyr men uden held 
Jeg har brug for et møbel med plads til to enheder på ca. 20 cm og en enhed på 10 cm og en enhed på 15 cm, alle ´sammen i højden, møblet skal minimum være 40cm dybt og må være op til 82cm højt og maks 105 cm bredt..
prisen er underordnet da hvis jeg synes det er for dyrt, kan jeg lave det selv..
I må MEGET gerne poste et billed af jeres eget setup så jeg evt. kan få nogle ideer og så selv designe det
Tak på forhånd 
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Magic kunne være en mulighed 
Mit link
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
glemte måske lige at nævne det helst skal være lukket i siderne da jeg ikke kan lide kabelrod
og meget gerne træ men ikke et must dog ikke de orginale sølvstel med glasplader de er banlyst!
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|

Du kan derfor bruge kabelrøret til dine kabler 
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahh har jeg ikk set de havde men jeg tvivler meget på at alle mine kabler kan være der 
har du ikke et billed at dit eget setup?
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neo-Fisk skrev:
|
ahh har jeg ikk set de havde men jeg tvivler meget på at alle mine kabler kan være der 
har du ikke et billed at dit eget setup?
|
|
|
Klik du bare på start 
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja kan godt se at dit setup er meget stilrent og meget flor udført  .. men mit problem er igen kablerne der skal altid være så mange af dem  de vil ganske enkelt ikke kunne være der
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neo-Fisk skrev:
ja kan godt se at dit setup er meget stilrent og meget flor udført .. men mit problem er igen kablerne der skal altid være så mange af dem de vil ganske enkelt ikke kunne være der |
|
|
Mange tak 
Her er et rack med lukkede sider.
Mit link
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
der kom den stål og glas  jeg synes det er så grimt at se på
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
takker 
Ja jeg kan godt se der er masse hvis af inspiration men problemet er et få det hele klemt ned på et møbel der kun må være lidt over en meter, de fleste i hele det indlæg er over halvanden meter brede og det er for meget 
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville kige på et Ikea Träby det er super lækkert, har lige været ude at kigge på det, og det bliver til to af dem herhjem til, man kan flytte hylderne i den så man har 80, 60/20 eller 40/40 cm i bredden på hylderne, og så kan man købe låger eller skuffer så der også er plads til cd'er og dvd'er..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
| Jeg ville kige på et Ikea Träby det er super lækkert, har lige været ude at kigge på det, og det bliver til to af dem herhjem til, man kan flytte hylderne i den så man har 80, 60/20 eller 40/40 cm i bredden på hylderne, og så kan man købe låger eller skuffer så der også er plads til cd'er og dvd'er.. |
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
| Jeg ville kige på et Ikea Träby det er super lækkert, har lige været ude at kigge på det, og det bliver til to af dem herhjem til, man kan flytte hylderne i den så man har 80, 60/20 eller 40/40 cm i bredden på hylderne, og så kan man købe låger eller skuffer så der også er plads til cd'er og dvd'er.. |
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
|
|
kan det passe at det er såden et byg det som du vil system ?
men så er der dybden den er kun 39 jeg skal minimum have 40 cm indvendigt men ellers flot møbel
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neo-Fisk skrev:
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
|
|
men så er der dybden den er kun 39 jeg skal minimum have 40 cm indvendigt men ellers flot møbel |
|
|
Ja det er sådan et lidt byg selv, hvor du kan tilkøbe moduler efter behov.. Ærgeligt at det ikke lige passer i dybden, men hvis det kun er en enkelt cm er det vel ikk noget problem? Sådan som mit står nu(på et andet møbel) er der 1 cm der stikker ud over kanten, og det synes jeg nu ikke er noget problem, så længe forstærkeren ikke står helt op af siden, er det ikke noget man lægger mærke til.. Og føderne på min forstærker sidder alligevel 2,5-3 cm inde fra frontpladen.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Neo-Fisk skrev:
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
|
|
men så er der dybden den er kun 39 jeg skal minimum have 40 cm indvendigt men ellers flot møbel
|
|
|
Ja det er sådan et lidt byg selv, hvor du kan tilkøbe moduler efter behov.. Ærgeligt at det ikke lige passer i dybden, men hvis det kun er en enkelt cm er det vel ikk noget problem? Sådan som mit står nu(på et andet møbel) er der 1 cm der stikker ud over kanten, og det synes jeg nu ikke er noget problem, så længe forstærkeren ikke står helt op af siden, er det ikke noget man lægger mærke til.. Og føderne på min forstærker sidder alligevel 2,5-3 cm inde fra frontpladen..
|
|
|
ja det kunne godt have gået i dybden men målte lige min forstærker en ekstra gang og det viser sig nu at den ikk vil kukun 41 nne står der i breden den er i breden og reolerne er 43.. æv æv igen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
Neo-Fisk skrev:
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
|
|
|
|
|
Ja det er sådan et lidt byg selv, hvor du kan tilkøbe moduler efter behov.. Ærgeligt at det ikke lige passer i dybden, men hvis det kun er en enkelt cm er det vel ikk noget problem? Sådan som mit står nu(på et andet møbel) er der 1 cm der stikker ud over kanten, og det synes jeg nu ikke er noget problem, så længe forstærkeren ikke står helt op af siden, er det ikke noget man lægger mærke til.. Og føderne på min forstærker sidder alligevel 2,5-3 cm inde fra frontpladen..
|
|
|
ja det kunne godt have gået i dybden men målte lige min forstærker en ekstra gang og det viser sig nu at den ikk vil kukun 41 nne står der i breden den er i breden og reolerne er 43.. æv æv igen |
|
|
Hehe, det der forstår jeg intet af, men hvis det er fordi du tror rummene er 40 cm i bredden, så kan jeg fortælle dig at man selv kan justere mellem 40, 60 eller 80 cm i bredden, da du kan forskyde adskilningerne horizontalt.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Neo-Fisk Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
Neo-Fisk skrev:
Neo-Fisk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
'
ok kigger lige på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja det kunne godt have gået i dybden men målte lige min forstærker en ekstra gang og det viser sig nu at den ikk vil kukun 41 nne står der i breden den er i breden og reolerne er 43.. æv æv igen
|
|
|
Hehe, det der forstår jeg intet af, men hvis det er fordi du tror rummene er 40 cm i bredden, så kan jeg fortælle dig at man selv kan justere mellem 40, 60 eller 80 cm i bredden, da du kan forskyde adskilningerne horizontalt..
|
|
|
hmm tror ikke det er det samme vi har kigget på så :/? kan du ikke lige smide et link til dem du har set på
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisp lay?cattype=sub&topcategoryId=15561&categoryId=17068 &parentCats=15561*15639*15651&storeId=14&catalog Id=10103&langId=-12 Her er det, det er det til 559,- men der står ikke noget om at du kan variere bredden på rummene, det er efter jeg har været ude at kigge på det, jeg har fundet ud af det..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |