Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 10:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Konstruktiv Kritik Til Redaktionen!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Jeg oprettede denne tråd der nu er lukket ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61329&K W=ctacta)

En kollega, Kim Neeper Rasmussen, mente at mit design, der er fra 2005, minder alt for meget om hans. Det kom tråden så desværre til at handle rigtig meget om, og da jeg så angiver i tråden at da jeg ikke kan få lakeret mine MDF kabinetter herhjemme indenfor rimelig tid, så vælger jeg at få det lavet på en fabrik i Kina som jeg er medejer af, da man her ville kunne lave det på 10-12 dage.

Det bliver så opfattet som at mit DIY projekt pludslig er kommercielt

Jeg forstår ikke lige hvor kæden er hoppet for redaktionen, men det er ikke tilfældet, jeg kender sgu godt reglerne, og det er et hobbyprojekt, som jeg ville dele med andre herinde, også for at få råd og vejledning, men nej, censur-ministeriet på hifi4all lukker tråden.

Det må jeg jo så tage til efterretning, jeg mener bare det er hamrende uretfærdigt og bliver  Men men, så er der jo heldigvis andre fora'er hvor man så må holde til, jeg vil overveje diyaudio.com men syntes det er synd at hifi4all læserne skal snydes for en fed debat, udvekslinger, billeder, kritik, ros og ris.

Men jeg vil meget gerne høre fra redaktionen, I må jo gøre hvad der passer Jer, men I er på gyngende grund, og gør ikke sit til at man ligefrem for lyst til at hænge ud her mere.

Venligst,

Christian

UPDATE: At jeg sender 3D filer så de laver MDF'en, fremfor at jeg bruger 8-9000 på at sende mine, så de kan males, det er kun for at spare udgiften. Men man skal åbenbart straffes fordi man er medejer af en fabrik. Ak ja. Hvad så med den ansatte der i sin fritid laver et projekt på sit arbejde, en fabrik, er det så lige pludslig heller ikke DIY? Og med et trylleslag kommercielt?

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Dette billede ligner meget starten på en serieproduktion.

Desuden bruger du ord som 'prototype' i et indlæg, om den første version.
Det lugter lidt af seriefremstilling.

Desuden har du indgivet EU Design Patent på formgivningen. 
Lidt meget at gøre ud af et hobbyprojekt, ligefrem at tage patent ?

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Ja, alt DIY er prototype indtil man er tilfreds.

Og hvis du har prøvet at CNC fræse, så laver man aldrig 2 hvis man skal bruge 2, så laver man dobbelt op eller 5 som jeg gjorde, da jeg skal prøve nogle forskellige overfladebehandlinger af.

Men det må man heller ikke? Må man overhoved noget herinde mere? Så som at være kritisk, eller kompromiløs? Jeg spørg bare...

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Hej Christian,

Det er ikke så meget at diskutere - retningslinierne som du selv accepterede ved oprettelsen af din profil overholdes blot og står således ikke til diskussion.

Jeg kan sagtens følge tankegangen med det yderst interessante i at følge et udviklingsprojekt, men vi er nødt til at sætte en grænse for, hvor meget reklame branchen må fylde forum med.

Tråden lukkes og yderligere tråde omhandlende emnet, slettes uden varsel.

I bedste mening.

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes