Jeg oprettede denne tråd der nu er lukket ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61329&K W=ctacta)
En kollega, Kim Neeper Rasmussen, mente at mit design, der er fra 2005, minder alt for meget om hans. Det kom tråden så desværre til at handle rigtig meget om, og da jeg så angiver i tråden at da jeg ikke kan få lakeret mine MDF kabinetter herhjemme indenfor rimelig tid, så vælger jeg at få det lavet på en fabrik i Kina som jeg er medejer af, da man her ville kunne lave det på 10-12 dage.
Det bliver så opfattet som at mit DIY projekt pludslig er kommercielt 
Jeg forstår ikke lige hvor kæden er hoppet for redaktionen, men det er ikke tilfældet, jeg kender sgu godt reglerne, og det er et hobbyprojekt, som jeg ville dele med andre herinde, også for at få råd og vejledning, men nej, censur-ministeriet på hifi4all lukker tråden.
Det må jeg jo så tage til efterretning, jeg mener bare det er hamrende uretfærdigt og bliver
Men men, så er der jo heldigvis andre fora'er hvor man så må holde til, jeg vil overveje diyaudio.com men syntes det er synd at hifi4all læserne skal snydes for en fed debat, udvekslinger, billeder, kritik, ros og ris.
Men jeg vil meget gerne høre fra redaktionen, I må jo gøre hvad der passer Jer, men I er på gyngende grund, og gør ikke sit til at man ligefrem for lyst til at hænge ud her mere.
Venligst,
Christian
UPDATE: At jeg sender 3D filer så de laver MDF'en, fremfor at jeg bruger 8-9000 på at sende mine, så de kan males, det er kun for at spare udgiften. Men man skal åbenbart straffes fordi man er medejer af en fabrik. Ak ja. Hvad så med den ansatte der i sin fritid laver et projekt på sit arbejde, en fabrik, er det så lige pludslig heller ikke DIY? Og med et trylleslag kommercielt?