Jeg kan fornemme at flere undrer sig lidt over KvK's pludselige udelukkelse her fra forum. Det rejser et interessant spørgsmål. Er H4A for alle eller ej???
Jeg har foræves søgt efter den tråd, hvor KvK evt skulle være kommet til at gå over stregen... Men uden held. Gad vide hvad han har gjort.
Mit bedste bud er, at vi fra det officielle H4A intet hører. Den sag er der sikkert hemmelighedsstemplet i stil med Area51. Og enhver omtale af enmet, vil sikkert resultere i advarsler. Jeg får sikkert selv en for dette indlæg, hvilket så bare vil bekræfte mit udsagn.
Men jeg er sgu lidt nysgerrig... Så H4A: Hvad skete der egentlig??? Kom udelukkelsen ud af det blå??
Jeg er efterhånden enig om, at H4A ikke er for alle!! Forum er super godt for folk der kan starte tråde som:
"Kan man godt koble en 8 ohms højtaler på 100 watt til en forstærker på 4 ohm og 50 watt??"
"Får jeg bedre lyd af at brokoble min forstærker??"
"Hvor god er min forstærker når der står 4 ohm og 120 watt??"
Forum er desuden fint til den slags folk, der hver gang de hører noget nyt, udråber det til det bedste de nogensinde har hørt, og dybt revlutionerende!
Til gengæld synes jeg der mangler nogle seriøse debatter. KvK var garant for den slags på hans helt egen måde, ligesom så mange andre har været det. Men det er som om de er forsvundet. Sikkert på grund af den censur der efterhånden lægger en voldsom dæmper på forum. Hver gang der kommer rigtig gang i en debat, griber moderatorer ind og lukker tråden.
Hvis man vitterligt mener at H4A skal være for alle, bør der vel også være plads til dem der vil diskutere seriøs HiFi, og ikke bare dem der vil fortælle hvor godt alt hvad de hører lyder!