Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 18:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Billeder i køb/salg/bytte? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TazCo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Hej folkens

Det virker til efterhånden at være en udbredt tildens at man ikke tilføjer billeder af de produkter man gerne vil sælge/bytte. Hvorfor?  Selvfølgelig er der stadig nogle, der gør det, men for folk som mig, der ved lidt(men bestemt ikke alt) om hifi, er det altså en fed feature lige at kunne tænke "Hey, den er sgu da meget fed!" i stedet for at skulle læse sig frem til det. Og således selv sidde og lede på nettet efter produktet bagefter. Lur mig om ikke også I ville have nemmere ved at sælge Jeres hifi, hvis folk kunne se et billede med det samme. Det virker på mig i hvert tilfælde (derfor egentlig dette indlæg) Og ejer man ikke et digi-kamera, så tag Jer tiden til lige at låne et fra producentens hjemmeside. Det er jo også indirekte reklame for dem.

Håber ikke jeg er den eneste med denne opfattelse. Men lad mig høre folks mening.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Jeg synes da, at der for det meste er billeder med i annoncerne. Det er ihvertfald ikke noget jeg har oplevet som en "tendens"...

Og jeg ser da heller igen grund til at folk skal smide billeder i annoncen, hvis det drejer sig om meget standard komponenter og kabler osv...
Og er man interesseret tager det jo ikke 2 sek at markere titlen på annoncen og "Google" den.

Når det drejer sig om højttalere i fin finér, så er det altid rart med et lille billede... der kan være stor forvirring omkring hvilken farve hvilket træ har haft osv hehe.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

TazCo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juli 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

hmm, måske er det bare mig. Men det er da egentlig positivt, hvis det er tilfældet.

Jeg synes bare det giver et mere oprigtigt indtryk, hvis det er selve produktet, der figurerer i annoncen. Men smag og behag

TazCo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juli 2007 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Ok, ved ikke lige hvor klar det sidste indlæg var.

Jeg mente selvfølgelig, at et billede af det omhandlende produkt giver et mere troværdigt indtryk, frem for et forkromet billede fra en annonce/hjemmeside. Eller slet ingen billede.

Men ja, som sagt, smag og behag

Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig i at langt de fleste ting som sælges har billeder.
Men jeg savner ofte at sælgeren har gidet gøre sig den ulejlighed lige at finde et link til en test, eller en datablad. Jeg vil langt hellere købe noget af en som er interesseret i at sælge..
Og det selv om jeg foretrækker at høre/se tingene i virkeligheden alligevel.
Det giver mig bare mere lyst til at være interesseret i hvad sælger vil sælge..()

/Mikael

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

De få ting som jeg har inde til salg, er der ikke billeder på, fordi jeg ikke har nogle billeder af dem, og jeg synes det er lidt plat bare at sætte et billed ind af dem fra nettet, da sådan et billed ikke viser hvordan det produkt som er til salg nødvendigvis ser ud.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes