Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Sammensværgelse? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det ser underligt ud at en ny højttalerimportørs pressestof kun får lov til at ligge på forsiden en (1) dag, før den overskylles af nyheder fra andre højttalerfabrikanter. Efter hvilke kritierier lægegr I nyhederne på? Har redaktionen mange venner blandt danske højttalerfabrikanter? Noget tyder på det, synes jeg.

ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Hvilken hentydes der til
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

nyhederne bliver skiftet ud så snart der kommer nye. Længere er den ikke. Så kan man være heldig at der ikke sker noget i nogle perioder, hvor der i andre sker meget.

Men ellers sjov ide du har fået der. .. er vi tilbage i de gamle "I er købt af xxx"-dage igen?
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:
Jeg synes det ser underligt ud at en ny højttalerimportørs pressestof kun får lov til at ligge på forsiden en (1) dag, før den overskylles af nyheder fra andre højttalerfabrikanter. Efter hvilke kritierier lægegr I nyhederne på? Har redaktionen mange venner blandt danske højttalerfabrikanter? Noget tyder på det, synes jeg.

Hvad er det helt konkret du mener? Mener du at Neepers omtale er røget ned under pressemeddelelsen om at Vassago overtager importen af Focus?

EDIT:

Otto har lige belyst hvad du mener.

Lider du af forfølgelsesvanvid? Eller læser du for mange spionromaner?

Lad os dog blive fri for sådan noget fis der.

Det har vi haft rigeligt af herinde.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:

Nyheder lægges op i den rækkefølge de er klar til det. Hvad får en nyhed om Montana til at være vigtigere end en nyhed om Focus Audio, Neeper Acoustics, Funk Firm og System Audio, siden du mener Hifi4all skulle have ventet med at uploade deres nyheder så Montana kunne være på forsiden i længere tid?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Hmm synes jeg har fornemmet de sidste dages indlæg, at der er kommet folk til som "ser spøgelser"...
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Hmm synes jeg har fornemmet de sidste dages indlæg, at der er kommet folk til som "ser spøgelser"...

Desværre ja...Ikke at der er kommet folk til...det er selvfølgelig kun dejligt...men spøgelser er særdeles svære at håndtere pr definition

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Nu rabler det da
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/klaxon.htm

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/klaxon.htm

Hehe... Lige i øjet der Otto

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:

Jan Graffo, jeg ved at du er meget begejstret for Montana højttalerne (hvilket jeg selvfølgelig nyder), men jeg er aldeles uenig i din kritik (om konspirationsteori). For mig at se, har alle produkter den samme berettigelse til "markedsføring". At jeg selvfølgelig gerne så mere eksponering af mine produkter, det er jo selvklart - deri tror jeg at alle mine kolleger har det samme ønske/håb. Vi skal blot huske at Hifi4all er et fantastisk forum for alle os entusiaster.

Lad os bibeholde en sober tone.

Venlig hilsen

Morten

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Sikke paranoide folk er blevet herinde.

Neeper's tråd kører på 4. side, den er pt. kun overgået af CV forstærker tråden som er lukket og tråden omkring det nye layout af denne side.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Jeg foreslår at listen gøres lang nok til at indeholde alle nyheder samt, at de for hvert besøg præsenteres i tilfældig rækkefølge. Der skal nok lidt speciel hardware til at sikre at rækkefølgen er tilfældig. Må jeg foreslå følgende?

http://www.fourmilab.ch/hotbits/

Så skulle den ged være barberet.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Scherer skrev:

Neeper's tråd kører på 4. side, den er pt. kun overgået af CV forstærker tråden som er lukket og tråden omkring det nye layout af denne side.

Der skal desværre efterhånden ikke ret meget til længere før end folk farer op i en spids - er det ikke det ene der er galt, så er det det andet.

Folk må heldigvis have en perfekt hverdag uden problemer at nogen art, siden så små ting kan fylde så meget......

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Det skal nu vel godt gøres at de andre højtalerfabrikantene kommer med en ny højtaler bare for at få fjernet konkurrentenes nyhedsartikler fra forsiden

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Scherer skrev:

Der skal desværre efterhånden ikke ret meget til længere før end folk farer op i en spids - er det ikke det ene der er galt, så er det det andet.

Folk må heldigvis have en perfekt hverdag uden problemer at nogen art, siden så små ting kan fylde så meget......

Tror såmæn bare det handler om ungdomens hormoner der suser rundt i kroppen på visse brugere.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Det skal nu vel godt gøres at de andre højtalerfabrikantene kommer med en ny højtaler bare for at få fjernet konkurrentenes nyhedsartikler fra forsiden

Ja, jeg havde også planlagt dette længe..! Jeg havde håbet både at kunne skubbe Montana og System Audio væk fra forsiden, men nu kom jensen mig jo i forkøbet med Focus Audio

Jeg må hellere lave 4 nye nyhedsbreve så jeg kan få forsiden for mig selv...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Scherer skrev:

Jeg har åbenbart misforstået trådstarter, beklager. Jeg troede han henviste til Neeper, men det ser ud til det var Montana han henviste til.

Gad vide hvorfor han ikke har forsøgt at udbrede hans interesse for Montana ved at skrive et par indlæg i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44882&P N=1 

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Vedrørende politik omkring indrykning af nyheder, så er det naturligvis uheldigt hvis en nyhed kommer uden for top-4 i løbet af meget kort tid.

Vi er samtidig nødt til at publicere de nyheder som vi enten får tilsendt, eller som vi selv gør opsøgende arbejde for at finde frem til, når disse har en nyhedsværdi. At "holde" dem hen, for at sikre at alle nyheder er på ligeligt fordelt er ikke vejen frem. En decideret tidsperiode for tilstedeværelsen af en given nyhed på forsiden, kan således ikke gives. Det er naturligvis et kompromis mellem nyheds-aktualitet af nyheden og mængden af disse, samtidig med at denne service stille til rådighed for annoncøren kvit og frit.

Hvorvidt vi igen skal ud i en debat om at HIFI4ALL.DK er "købt og betalt", kan jeg endnu engang kun mane denne påstand i jorden. Naturligvis er der indkomster fra branchen. Dette i form af banner-indtægter og adgang til tilbudsavisen - hvis dette ikke var en realitet - ja, så ville der kort og godt ikke være noget eksistens grundlag for at holde hjulene kørende for HIFI4ALL.DK.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes