Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Til de ansvarlige (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Jeg skulle bare lige se hvor mange der af os der ikke er med til at stå for siden, der læser med under denne overskrift..

Nå tilbage til pointen. Jeg så at Kenneth admin på et tidspunkt havde været inde og slette urelevante indlæg i en tråd. Var det muligt at denne fremgangsmåde kunne bruges lidt oftere, det er meget skønnere end at hele tråde lukkes konstant.

F.eks. frygter jeg lidt for tråden om Powerplasma hvor der nogle folk der er godt og grundigt ved at ødelægge det hele.

/Over and out herfra, med denne lille bøn..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hov... Det er jo blandt andre mig :O)

Så vidt muligt praktisere vi også den model, som du beskriver!
Nemlig at vi sletter indlæg, i stedet for at lukke en hel tråd.

Desværre griber det sig ofte om sig, således at vi ganske enkelt kan lave andet end at slette indlæg 24 timer i døgnet... Sker det, og brugerne i øvrigt er ignorante overfor evt. henstillinger, lukker vi en tråd helt.

Jeg synes faktisk ikke vi "konstant" lukker tråde, men du har ret i dine antagelser på det seneste, hvor der faktisk har været lukket en del tråde...

Men sådan er praksis altså ikke.
Vi foretager et skøn på en rimelig baggrund, hvorefter vi beslutter hvilket udfald betragtninger skal have.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 August 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

ja, kan godt være PP tråden blev kørt væk fra den hadekampagne den havde udviklet sig til over 7 sider ! hvor interessant er det at høre de samme kommentarer om og om igen ? at et par stykker (mig selv incl) bad folk om at komme med noget konkret før de på den måde tilsviner et nystartet firma, ja det kan vel godt være spam.. Ctacta og hurtig har undersøgt det og kommet med deres indtryk (dog noget forudintaget) hvilket var det eneste interessante i den tråd..

Men det er åbenbart sjovere når alle er enige om at tilsvine dem  prøv at læs den tråd igennem, 95 % af indlæggene er urelevante, men først når folk kommer med en anden mening skal den redigeres

Med tanke på den linie der normalt bliver lagt for tråde der kun har til hensigt at tilsvine forhandlere, synes jeg denne burde ha været lukket med det samme folk gjorde det til en kriminalsag !  det har intet med HIFI at gøre !!

og kan ik forstå at billeder af private hjem (hvor folk der bor der ik engang er klar over de er lagt ud på denne side) har noget som helst at gøre her !!

igen den slags tråde burde imho ikke være at finde herinde !

der findes så mange andre sider til den salgs, hvorfor blande det sammen med HIFI og bare den lille chance der er for at det firma er reelt burde være nok til den skulle slettes

med ellers venlige hilsner og alt muligt

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 11 August 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Live21 :

Med al respekt for din holdning, så var det ikke PowerPlasma denne tråd handlede om!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 August 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

med lidt mere relevans for denne tråd, så er det vigtigt at når i sletter indlæg i en tråd får det hele med, føler mig lidt dum når jeg ik kan finde hoved og hale i en tråd fordi der ligger svar på indlæg der er slettet
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 11 August 2004 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
 med lidt mere relevans for denne tråd, så er det vigtigt at når i sletter indlæg i en tråd får det hele med, føler mig lidt dum når jeg ik kan finde hoved og hale i en tråd fordi der ligger svar på indlæg der er slettet

Enig - vi vil sørge for at være opmærksomme på quotes og lign. af indlæg, som slettes!

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 August 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Ok, tak for venligheden admin. Jeg synes bare det er svært at se i en tråd der lukkes, at i rent faktisk allerede har været der og rydde op.

Der så jeg gerne lidt tydeligere skiltning:

Indlæg slettet af HIFI4ALL-CREW

Eller noget i den stil..

Altså så det oprindelige indlæg bliver liggende, bare med jeres modificering af det. Det må vel også sende et signal til eventuelle andre bøller () i misretning af tråden, at der holdes øje med den?

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes