Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Prisfelt i brugtmarkedet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Davs

For at stykke tid siden fik jeg lige en henstilling fra admin omkring en af mine købes annoncer på brugtmarkedet. Istedet for at angive en ønsket pris, skrev jeg "mail din pris" i prisfeltet, hvilket serveren godtog. Herefter kom der en henstilling fra admin om at prisfeltet kun er til tal og at jeg skulle ændre min annonce. Det syntes jeg var helt rimeligt og jeg ændrede straks annoncen. 

Nu kan jeg imidlertid se, at der er dukket flere annoncer op, hvor folk skriver "gi et bud", "??", "kom med et bud" osv i prisfeltet, hvilket jo ikke er tilladt.

I stedet for at starte en barnlig -- hvorfor må de når jeg ikke må -- diskussion så vil jeg høre om det ikke er muligt at sætte brugtmarkedet op til kun at godtage tal i dette felt. Hvis man så ikke vil oplyse en evt. køb/salg pris, så kan man bare skrive 0. Så er vi ude over dette problem og admin slipper for at skrive alle de mails

Man skriver jo ikke det andet i ond mening, man tror jo at når det bliver accepteret serveren, så må det også være i orden.

Det var bare lige det.

mvh

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Jo, feltet skal laves om så den KUN godtager tal, men som nogen sikkert ved, så er jeg ved at lave en store feature her på siden, så den tager al den fritid jeg har...

Rettelsen skal nok komme!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Alt i orden
Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes