| Forfatter |
|
Peter Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er fuldstændig ligeglad med om Jonas har givet 100k eller 1milliard kr for den cdafspiller, så længe han synes den er pengene værd. Jeg skal ikke bestemme for ham hvad han skal bruge sine penge på... At man så undrer sig over hvorfor han bruger så mange penge på en cdafspiller?!?!? det er en anden sag, jeg tror at det skyldes hans trang til at finde det perfekte for ham... og det er vel det vi alle søger...
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa, jeg er fløjtende ligeglad med hvad den har kostet - hvis det er den der giver ham jern på, så fint med det!
Fed Poll ellers - rager mig et hammerslag! LOL  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal svare.
Jeg synes det er enormt interessant at høre hvad andre bruger deres hifi-penge på (og hvor mange gys! ).
For mig er det sjovt at læse om mennesker der i den grad anderledes tænkende i forhold til en selv. Jonas f.eks. som i øjeblikket søger lejlighed i Kbh, som skal være BILLIG, så han kan bruge flere penge på hifi - der er blevet skrevet meget om ham, men man kan ikke tage fra ham at han er dedikeret og kompromisløs, i hvert fald set udfra mit verdensbillede (det er positivt ment.)
Det samme gælder de glimrende tråde omkring musik(smag) og lydkvalitet.
At nogle tråde løber af sporet er en anden sag, så stopper jeg bare med at læse............ok jeg smugkigger alligevel lidt en gang i mellem .
mvh
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
jeg er fuldstændig ligeglad med om Jonas har givet 100k eller 1milliard kr for den cdafspiller, så længe han synes den er pengene værd. Jeg skal ikke bestemme for ham hvad han skal bruge sine penge på... At man så undrer sig over hvorfor han bruger så mange penge på en cdafspiller?!?!? det er en anden sag, jeg tror at det skyldes hans trang til at finde det perfekte for ham... og det er vel det vi alle søger...
|
|
|
Enig !
Hver sin smag, pengepund og ører !
"gad godt høre hans CD12 !"
__________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
??? hallo , hvad er det for et indlæg .
Godnat hifi4all
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det rager mig et stort hammerslag. Så længe jeg har fået fuld valuta for de midler jeg har til rådighed, så er jeg da fløjtende ligeglad med andres mening.
Mht. andres grej, kan jeg da kun glæde mig på andres vegne, hvis man har fået noget grej, som man er lykkelig for. Så er det ligegyldigt om det har kostet 5000,- el. 150000,-
Jeg syntes der er for mange som har travlt med at "punke" andre for deres prioteter og valg af udstyr !
Godt råd ! Glæd jer andres vegne, og respekter andres valg og holdninger....... Enig eller uenig !
"Hvor mangfoldighed trives, findes flere sandheder og sider af samme sag" 
JANTELOVEN FÅR HERMED ET PRUTFJÆS HERFRA ........ PUNKTUM __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Godt råd ! Glæd jer andres vegne, og respekter andres valg og holdninger....... Enig eller uenig !
|
|
|
Det er netop dette mange har svært ved...Her hersker Janteloven desværre  __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 03 December 2003 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Musik er glæde, og hver enkelt må så finde og købe det udstyr, der giver ham eller hende den maksimale glæde i forhold til pris"
|
| Til top |
|
| |