| Forfatter |
|
stineamalie Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 134
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle!
Michael Jackson er død, natten til fredag. RIP the King of Pop
Mvh. stineamalie
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig trist, synd at han skulle bruge år på endeløse retsager..
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist at han er overgået til de evige jagtmarker ja 
Henrik: Har du overvejet at der måske var noget om det? Kan jo rent faktisk tænkes at han har ødelagt nogle børns liv, uanset hvad vi og resten af verden tror er sandheden.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
stineamalie Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 134
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det generelt er rigtig trist at han højst sandsynligt vil blive husket for retsagerne imod ham, og ikke hans musik og fantastiske samarbejde med bla. Quincy Jones, det er trist.
Mvh. stineamalie
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.I.P.
|
| Til top |
|
| |
Futfut Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er trist - men samtidig har jeg det sådan, at den rigtige Michael Jackson egentlig døde engang sidst i 80'erne...
|
| Til top |
|
| |
Futfut Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, han døde nok en gang i firserne og kunne ikke leve med sin pædolofilli og måtte dulme sin dårlige samvitighed i et eller andet giftigt, som tog livet af ham.
M.v.h.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske det bedste der kunne ske - frem for at se ham til 50 koncerter i England hvor han ikke havde kunne leveret varen
Jeg har aldrig brudt mig om hans musik, men har fuld respekt for hans talent og for de der holder af hans musik - jeg har altid haft ondt af ham - han må have haft et enormt selvhad siden han blev nødt til at skamferer sig selv på den måde
fred være med ham
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Vitalis Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 April 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er årgang 1972, og han har da været soundtracket til meget af min ungdom. Popmusik når det er bedst. At hans død er "det bedste der kunne ske", er da en tåbelig ting at skrive. Vis dog lidt respekt for en mand der har betydet meget, for en masse mennesker.
|
| Til top |
|
| |
Sønnen Udelukket fra forum

Dobbeltprofil, Heltny
Bruger siden: 16 April 2009 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 505
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår godt R-L-B´s indlæg.
Manden havde retsager hængende over hovedet mht verdens værste ting > Børnepilleri
Hans næse var ved at falde af
Han kunne ikke gå uden for en dør uden at skulle dække hoved og hale til
Han har i flere år lignet en der var ved at falde fra hinanden.
Han skulle efter sigende også sove i en speciel iltkiste for at kunne blive 150 år
Er der bare det mindste sandt i beskyldningerne mht børnepilleri, så sgu han ha været afsted for længe siden
Jeg kommer ikke til at savne ham eller hans musik
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sønnen skrev:
Manden havde retsager hængende over hovedet mht verdens værste ting > Børnepilleri
Han skulle efter sigende også sove i en speciel iltkiste for at kunne blive 150 år
Er der bare det mindste sandt i beskyldningerne mht børnepilleri, så sgu han ha været afsted for længe siden
|
|
|
Nej...det gør du sikkert ikke. Men måske han har familie og venner der vil savne ham. Det er da ganske alm empati det handler om. Åbenbart ikke noget du har nogen anelse om hvad er!!!!
|
| Til top |
|
| |
Vitalis Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 April 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaee...Han var ihvertfald ikke "leverpostej", og vel nok ganske bizar. Og så? Jeg og ingen andre herinde ved om han var pædofil, og egentlig synes jeg man skal snakke pænt om folk der ikke er her mere, eller tie stille. Måske jeg bare er godt opdraget.
|
| Til top |
|
| |
Sønnen Udelukket fra forum

Dobbeltprofil, Heltny
Bruger siden: 16 April 2009 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 505
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
Sønnen skrev:
|
|
|
Nej...det gør du sikkert ikke. Men måske han har familie og venner der vil savne ham. Det er da ganske alm empati det handler om. Åbenbart ikke noget du har nogen anelse om hvad er!!!! |
|
|
Jo men jeg ved også hvad børn er Det ved man når man har børn selv  Det kan godt være man skal tale pænt om folk der ikke er her mere, men jeg har aldrig rigtig brudt mig om ham plus at han havde disse grimme ting hængene over sig. Det er jo ikke kun én gang og så er der vel bare lidt om snakken
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgeligt, at vi skulle miste sådan en legende. Blot 50 år er jo ingen alder.
Jeg vil altid huske ham for hans fantastiske musik, som er indspillet helt eminent! God musik, som nok aldrig forgår.
R.I.P.
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 03:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu blev han jo aldrig dømt for noget - og det kan jo også tænkes at den famillie der beskyldte ham for at have krænket deres barn gjorde det for at slå plat på jackson og derved tjene en masse lette penge , så vidt jeg har læst var det ikke første gang de prøvede at slå plat på en berømthed for at malke dem for penge.
En del berømtheder indgår forlig selvom de er uskyldige for at slippe for alt for meget dårlig omtale - der findes utroligt mange kyniske platugler der ude i verdenen.
Nu fik Michael så fred , men jeg kunne godt have ondt alle dem der har glædet sig til hans koncerter i næste måned at have fået den oplevelse med.
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, man kan diskutere Micael Jackson op ad stolper og ned ad vægge, men talentet og begavelsen er uanset musiksmag indiskutabelt. Underligt at tænke på, at det snarere er reglen end undtagelsen, at ekstraordinært talent bliver en forbandelse fremfor en gave.
Uanset hvem privatpersonen Michael Jackson var, har verden nu mistet et fænomen, hvis indflydelse har strakt sig langt ind i ubegribelige mængder af menneskers hverdag. Han efterlader sig et bidrag, der i modsætning til en hel del andre mediefænomeners, kan gøre den store opmærksomhed omkring hans person forståelig for eftertiden.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
for god orden skyld vil jeg tilføje at min kommentar ikke var for at svinde ham, hans fans eller hans familie til.
Elvis havde været bedre tjent med at dø før han på uværdig vis forlod vores verden som en 150 kg tung junkfood og pillemisbruger
Jeg tror det havde været grusomt at se MJ prøve at gennemføre de koncerter.
Jeg tror MJ for længst var gledet ud at vores verden og befandt sig i et mystisk infantilt stjerne univers hvor intet gav mening for almindelige mennesker
Jeg tror ikke han misbrugte børn - men jeg tror at han selv betragtede sig som et barn og derfor til dels overskred nogle grænser for hvad der virker normalt - dvs havde overnattende "venner" men jeg tror ikke han var uterlig overfor dem - så vidt jeg ved blev han aldrig dømt og man er stadig uskyldig intil man er bevist skyldig.
Fordi han var så mærkelig var han jo også nem at sagsøge og i USA er der en abnorm forskrækkelse for nøgenhed - 2 årige går med BH etc. Når man tænker på hvad min generation blev udsat for af "voksen nøgenhed"i slut 60erne og 70erne - voksne der rente rundt i kollektiver, på stranden og i sommerhuse/ødegårde og viste alt frem - så virke det helt grotesk hvor penis og patforskrækkede de er i USA - prøv at amme et barn på en vafé i USA - så tvangsfjerne de barnet..... (tilføjes skal at havde han været skyldig i misbrug skulle han selvfølgelig have været smidt i en fangekælder sammen med alle de katolskepræster fra Boston)
Så det er ikke mangel på empati - tværtimod - jeg havde ondt af fyren og jeg tror han har fundet fred - at hans musik ikke sagde mig særligt meget er underordnet - har den bragt glæde hos andre glæder jeg mig på deres verden og respekterer deres avsavn
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvil i fred..... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 26 Juni 2009 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes ikke man kan betvivle hans musik talent.
Og har en rekord som aldrig bliver overgået.
Vedr. ham og børnene... han er vist aldrig blevet dømt for noget, og så må vi accp. at han er uskyldig.
Der er jo også andre der har været under den anklage, og ikke blevet dømt, som vi ikke omtaler som pædofile. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |