Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 14:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Røg kørekortet? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 08 September 2003 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

En underlig mandag, cyklen brækker ned på vej på job, arbejder med 500km i timen, men det er skidekedeligt. Dabber en lille bytur (har ordreseddel med hjemmefra) KT Radio sælger ud af cd en flad 50er. Roder lidt finder 4 prof. 24 bit Johnson, 2 klassiske mere, Keb Mo, Jenniffer og for at gøre indtryk hjemme, ham vilde Pedersen fra Backseat (wifi yndling). Hjemme igen (med bus) nu ska du høre. Sætter cd'en på - wifi aner ikke noget hun ska blive glædeligt overrasket - der kommer nogle underlige lyde, nå tænker jeg det er jo også på bagsædet. Hvad er det spøger wifi, ser ikke glad ud. Jamen det er jo Bachseat Boys - næ det har det dog aldrig været. Kiggede lidt grundigt på coveret, næ det er ikke Backseat Boys. Ja - det er jo ikke svært at gætte hvad det er. Holy sh*t - vil nu fastholde at 8 fuldpriscd'er til 400kr er billigt. Har du husket ordresedlen, gud nej jeg kom til at gå i KT.

Og vi kan sende pladen til barnebarnet hun er 8 år, det er måske lige barnligt nok, men næ - næ det går ikke, vi kan da ikke sende hende dårlig musik. Nå nej - men så har vi da noget til spejderne, de samler altid ind.

Bliver altid nervøs for at miste kørekortet til pladeindkøb. Aldrig har jeg misset så groft før. Kun 8 ud af 9. men sikke en nitte.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 September 2003 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Aldrig nogensinde har jeg fattet så lidt af et indlæg...!

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 08 September 2003 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Det er da nemt nok. SES var lidt for hurtig i pladebiksen. Og glemte at købe ind. Cyklen brød sammen og arbejdet var kedeligt.

Jeg mangler bare at finde ud hvad det er for en plade han fik med hjem i stedet for Lange Ivan og hans band

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 08 September 2003 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Tror jeg har fattet pointen, men jeg er ikke sikker, det er jo SES på skrift!

Men vi hygger os herligt..

Mvh.Jens/Modifix.-der aldrig selv har grebet_så_forkert.

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 September 2003 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Nu tror jeg at det går op for mig efter vilmann's indlæg..Jeg tror også at jeg vil lægge et bud på hvilken cd det var som han fik med hjem. Tror at det er "Blackstreet" Boys el. "Backstreet Boys"

No Diggity: The Very Best of Blackstreet     

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 September 2003 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Jannik...jeg satsede også på Backstreet Boys....men da jeg har hørt rygter om at SES er farveblind...så gætter jeg på at han tog Blackstreet.... Mon han tror de spiller horn med de læber ??

(det her indlæg bliver nok slettet af min egen censur om en ½ time...)

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2003 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Jannik...jeg satsede også på Backstreet Boys....men da jeg har hørt rygter om at SES er farveblind...så gætter jeg på at han tog Blackstreet.... Mon han tror de spiller horn med de læber ??

(det her indlæg bliver nok slettet af min egen censur om en ½ time...)

Er det sandt SES?

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 09 September 2003 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Ja livet er nogle gange underligt og folk som Sillesen og Linn kan finde på at lave forstærkere der vejer langt under 10kg og så spiller de røven fuld af musik, og slå med lethed alle de tunge drenge, hvad skal man dog tro ?????  har størrelsen og vægten virkelig ikke noget at skulle have sagt ????  
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 09 September 2003 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:

En underlig mandag, cyklen brækker ned på vej på job, arbejder med 500km i timen, men det er skidekedeligt. Dabber en lille bytur (har ordreseddel med hjemmefra) KT Radio sælger ud af cd en flad 50er. Roder lidt finder 4 prof. 24 bit Johnson, 2 klassiske mere, Keb Mo, Jenniffer og for at gøre indtryk hjemme, ham vilde Pedersen fra Backseat (wifi yndling). Hjemme igen (med bus) nu ska du høre. Sætter cd'en på - wifi aner ikke noget hun ska blive glædeligt overrasket - der kommer nogle underlige lyde, nå tænker jeg det er jo også på bagsædet. Hvad er det spøger wifi, ser ikke glad ud. Jamen det er jo Bachseat Boys - næ det har det dog aldrig været. Kiggede lidt grundigt på coveret, næ det er ikke Backseat Boys. Ja - det er jo ikke svært at gætte hvad det er. Holy sh*t - vil nu fastholde at 8 fuldpriscd'er til 400kr er billigt. Har du husket ordresedlen, gud nej jeg kom til at gå i KT.

Og vi kan sende pladen til barnebarnet hun er 8 år, det er måske lige barnligt nok, men næ - næ det går ikke, vi kan da ikke sende hende dårlig musik. Nå nej - men så har vi da noget til spejderne, de samler altid ind.

Bliver altid nervøs for at miste kørekortet til pladeindkøb. Aldrig har jeg misset så groft før. Kun 8 ud af 9. men sikke en nitte.

HAHA der har jeg været for længe siden og nuppe alt det gode

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2003 kl. 06:38 | IP-adresse registreret  

Jeg ER farveblind - og det var rigtig nok backstreet Boys. Jeg kal lige have læst jeres<indlæg for at se hvem der skal have præmien, som ER: ??? hehe
Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 09 September 2003 kl. 07:21 | IP-adresse registreret  

Hvis den såkaldte præmie er hvad jeg tror den er......er det lige før jeg sletter mit tidligere indlæg....

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 09 September 2003 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Var dog ude for noget lignende på et loppemarked for nylig, måtte medkøbe en CD med Spice Girls for at få hele papkassen til en_meget_fordelagtig pris. Denne CD har jeg nu lagt på min vej imellem lyttesofaen og anlægget. Jeg træder på den hver gang jeg kommer forbi.. Alternativt kan den vel afbrændes rituelt udendørs? Så SES, skån mig!

Mvh.Jens/Modifix, - der håber at herr Sillesen husker vor aftale først i oktober.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 09 September 2003 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Jamen Modifix selvfølgelig husker jeg vor aftale, og regner da med at have en godt udvalg af Spice Girls, Take That og Kylie Minogue med til seancen

Thomas Sillesen

MHP74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 September 2003 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

hov hov

ikke hænge nogen ud der er mindre end en selv (Kylie, 150 cm)

med mindre hun ikke er mindre selvfølgelig...

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 September 2003 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Ja livet er nogle gange underligt og folk som Sillesen og Linn kan finde på at lave forstærkere der vejer langt under 10kg og så spiller de røven fuld af musik, og slå med lethed alle de tunge drenge, hvad skal man dog tro ?????  har størrelsen og vægten virkelig ikke noget at skulle have sagt ????  

Jonas, øhhhhh.....hvad har det lige med denne tråd at gøre?

Saunter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 September 2003 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Måtte lige læse dette indlæg et par gange, inden at jeg forstod en brik af hvad SES fablede om

Mvh. Saunter

Til top Vis Saunter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saunter

Falken
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Århus
Sendt: 09 September 2003 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Jonas bojer skrev:

Jonas, øhhhhh.....hvad har det lige med denne tråd at gøre?

Er det ikke indlysende ?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes