Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 12:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Ringenes Herre er uskarp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 04 November 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har oplevet at ringenes herre er ''uskarpt'' eller slørede i nogle scener, har problemet ved 100'' billedet på mit 29'' tv er skarpt og som det bør være, men blæder man det op til 100'' på projectoren forkommer det mig uskarpt. Jeg har krydstjekket det med PAL og NTSC og regionerne imellem, men det er det samme problem ved dem alle. Extendet edition ser lidt bedre ud, men satdig ikke som man kan forvente. Hvis man sætter hvilken som helst anden film står det som det skal være skarpt og detaljeret.

Versionerne fra østen og DK sam UK har jeg oplevet det med, har hørt at det ikke skulle være noget problem ved den tyske version.

Ville bare gerne finde ud af hvilken version der er bedst og så købe den istedet for de førnævnte som for mig virker uskarpe.

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 November 2004 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest skrev:

Er der nogen der har oplevet at ringenes herre er ''uskarpt'' eller slørede i nogle scener, har problemet ved 100'' billedet på mit 29'' tv er skarpt og som det bør være, men blæder man det op til 100'' på projectoren forkommer det mig uskarpt. Jeg har krydstjekket det med PAL og NTSC og regionerne imellem, men det er det samme problem ved dem alle. Extendet edition ser lidt bedre ud, men satdig ikke som man kan forvente. Hvis man sætter hvilken som helst anden film står det som det skal være skarpt og detaljeret.

Versionerne fra østen og DK sam UK har jeg oplevet det med, har hørt at det ikke skulle være noget problem ved den tyske version.

Ville bare gerne finde ud af hvilken version der er bedst og så købe den istedet for de førnævnte som for mig virker uskarpe.

måske er du langsynet uerkendt

Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 04 November 2004 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:

måske er du langsynet uerkendt

Eller også er det luftfugtigheden i rummet måske, monsieur AS?

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 04 November 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest skrev:

Lyder mærkeligt at der skulle være forskel på tysk version og DK. Så noget af den på projektor i den lokale hifi-biks - og syntes heller ikke at det var så superskarpt - men havde kun biograf at sammenligne med, og det er nok et niveau der er svært at nå.

mvh
Søren

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes