Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Maroon 5 - 1.22.2003.Acoustic (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 04 November 2004 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Her vil jeg så for første gang skriver om en af mine skiver :)

Jeg har fået tidelig fri fra skole, og hvad er så bedre end når den her CD ligger i min postkasse da jeg kom hjem. Fint pakket i en lille postkasse, sendt fra sverige :)

Der går ikke mange sekunder før den før jeg får den klasket i CD-afspillere. Der er ialt 7 sange på CDen som er optaget ved et live show i Hamburg, Tyskland. Det er sangene:
  • This Love
  • Sunday Morning
  • She Will Be Loved
  • Harder To Breate
  • The Sun
  • If I Fell
  • Highway To Hell

Altså deres beste numre + et bonustrack. Det er virkelig en CD der stiller høje krav til diskant og mellemtone med alt den aukustiske guitar Adam Levine, Jess Carmichael og James Valentine fyrer af! Det lyder virkelig bare så fedt når der bliver skruet op for det hele. Specielt i nummert "She Will Be Loved", som også er min farvorit fra deres albums, Der formår de virkelig at løfte sangen til et højere niveau. Det er så energi og power fyldt, så du ikke kan lade hver med at skråle med så naboerne ringer og klager til politiet.

Hvis du godt kan lide Maroon 5 og du også kan lide akustisk musik, vil du ELSKE dette album. Det gør jeg ihvertfald!
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 04 November 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Hej Frezh.

Hvis du er til akustificerede udgaver af moderne guitar-rock bør du tjekke Incubus pladen "When Incubus Attacks" ud også. Det er godt nok ikke live, og der er kun 3 af disse numre, et enkelt bonustrack og 2 "rigtige" livenumre på, men den er nu fed alligevel.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes