Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. juni 2024 | 03:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: sunaudio.dk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2466
Sendt: 12 April 2012 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

sunaudio.dk
Nogen der har erfaring med dette firma sunaudio.dk ?
Gode som Dårlige

__________________
vh Hans Lund

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 12 April 2012 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Det er en hyggelig lille butik og servicen er god. Bestemt et besøg værd
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
midget
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Februar 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 12 April 2012 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Helt enig med rskriver.

En god butik med en god betjening. Man har følelsen af, at det er vigtigst at finde det rigtige til kunden, fremfor bare  at sælge noget (også selvom det måske betyder, at man ikke sælger noget).

 

Til top Vis midget's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af midget
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 12 April 2012 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Oplever dem også som troværdige og meget ydmyg/ærlig. Det også mit indtryk de hellere lader et salg forbigå end at sælge noget forkert. Jeg ville trygt handle der. Så selvom deres hp er ringe, så lad dig ikke narre ;)
Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Gammelsmølf
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Marts 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 243
Sendt: 12 April 2012 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

De er ret ligeglade med kunderne, når først tingene er over disken! Evigheder om at få repareret ting på garantien. Hvis det overhovedet bliver lavet! Indleverede et sæt Pass monoblokke, hvor der skulle ordnes noget støjproblem samt skiftet blå lys i den ene. Efter 6 uger var intet sket. Jeg havde intet hørt. Når jeg ringede, blev telefonen ikke taget, når de kunne se, det var mit nummer. De svarede ikke på mine mail.

Så jeg kørte forbi og hentede dem. Der havde mine forstærkere stået i 8 uger, uden der var sket noget som helst. Jeg sætter ikke mine ben i den forretning længere!

mvh

 

Til top Vis Gammelsmølf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gammelsmølf
 
sunaudio
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Sun Audio, Aalborg

Bruger siden: 18 Marts 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 334
Sendt: 18 April 2012 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Det ved du ganske udmærket ikke er korrekt. Naturligvis er dine forstærkere blevet efterset, og du FIK beskeden at støjproblemet ikke kan løses pga den måde PASS forstærkerne var konstrueret på.

Du ved også ganske udmærket at min kollega Thomas var oppe på din adresse og aflevere forstærkerne på din adresse, selvom du bor 40 km væk fra vores butik. Det er heller ikke rigtigt at du ikke kunne komme i kontakt med os, da min kollega stadigt erindrer hvordan du tiltalte ham i telefonen.

Vi har sammenlagt minimum været oppe ved dig 3 gange før og efter du havde købt dine forstærkere, og det er både undertegnede, Christian og Thomas.

Du er velkommen til at have dine holdninger, men du skal ikke komme med deciderede usandheder omkring os.

Jeg kan tydeligt se at du har et problem med enten undertegnede, mine kolleger, eller mit firma, men dette er ikke første gang du omtaler os negativt, og det skal du stoppe med nu. Du er meget velkommen til at ringe til mig direkte på 20855564, kigge ind i butikken i reberbansgade 14 og fortælle mig hvad dit problem egentligt er.

med venlig hilsen

Kenneth
SUN audio



__________________
" Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
Til top Vis sunaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunaudio Besøg sunaudio's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 18 April 2012 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Så blev der slettet en masse indlæg, og delt rundhåndet ud af udelukkelserne!!! 

Jeg forbløffes til stadighed over den stupiditet, nogle få individer kan udvise, når de gemmer sig bag et tastatur... men så kan man blive udelukket, og bagefter løbe over på Nerds og klage sin nød over en udelukkelse, som man i bund og grund selv fiskede efter, med sarkastiske ytringer om at "Gige skal da bare udelukke den og den"... det endte så bare med, at man selv blev udelukket!

Der står i retningslinjerne, at modereringen af forummet ikke er til diskussion, og det gælder også selv om man gemmer de sarkastiske ytringer bag en masse smileys 

Og så er der de andre, som bare har en mening, eller ligefrem kender nogen, som engang har hørt, at der var en eller andens fætter som... Det slags sladder hører heller ikke til på Hifi4all.

Hifi4all er ikke en gabestok, som skal hænge nogen ud. Nu har klager og forhandler ytret sig, og så er den ged barberet!

Tråden lukkes!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes