Bruger siden: 26 Juni 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 28 September 2010 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
Hvis du skal have lavet en JBL enhed bør du kontakte JBL c/o Harman Nordic og få anvist et autoriseret værksted. Jeg har lige fået en JBL 2245H retur efter mere end 6 måneder ved JJ-Teknik. Den skulle recones men fik bare en ny skumkant. Årsag: enheden hører under JBL Pro og kan IKKE serviceres af JJ-Teknik, da de ikke må købe dele hertil. Da jeg endelig kom i kontakt med det rigtige værksted, viste det sig at det kit, som JJ-teknik havde ledt efter befandt sig i Horsens. Øv! Pas på med mindre du har god tid og penge nok. Samlet pris for skumkant, fragt og 6 mdrs ventetid: 2000,-
Mikkel G Administrator gruppe Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4848
Sendt: 28 September 2010 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
mtolstrup skrev:
Det er ulovligt med så lang ventetid....
Er selv på jagt efter et sæt skumkanter til et par 12'.
Gad vide om man kan købe dem her i DK. Sådan i "løs" vægt???
Hilsner...
Ja, hvis der er tale om en reparation, i forbindelse med en reklamation. Det er vist ikke det vi taler om hér!? Bestilte opgaver tager den tid, parterne aftaler.
Denne slags tråde ender ofte i mudderkastning/gabestok, så jeg holder lige øje med tråden.
Bruger siden: 26 Juni 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 28 September 2010 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
Indlægget er blot ment som en serviceoplysning til andre, som har behov for at få repareret JBL enheder. Jeg var ikke klar over at der var vandtætte skodder mellem JBL og JBL Pro før nu. Det er jo en vigtig information, som kan spare mange ærgelser. I øvrigt var den forventede reparationstid for JJ på 2-3 uger.
Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 115
Sendt: 28 September 2010 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
jeg har været tilfreds med reconing hos jj teknik, engang tog det lang tid pga. fabrikken i frankrig først skulle producere recone sættet. Deres arbejde er meget godt udført, men jo nogle gange kommer man til at vente lidt tid.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum