Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 00:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection - Online handel og service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
eichmeier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Bestilte højttalere ved tapeconnection på nettet i fredag 8/1-2010

Tænkte dem har jeg nok i løbet af næste uge, men hørte aldrig mere fra dem, spurgte dem så pænt tirsdag, hvad status på min ordre var, da jeg jo venter spændt.

Får svar tilbage at de regner med at sende dem i denne uge, men jeg har endnu ikke set eller hørt mere fra dem.

Skriver så til dem igen  i går aftes for lige at høre om jeg skulle forvente de kom i dag.  INGEN SVAR

Skriver så igen i dag, omkring klokken 14.00 for lige at høre hvad er sker.............  INGEN SVAR.

Syntes godt nok det er dårlig service.

Især af en netbutik, upåagtet af hvor travlt de må have.

/
Til top Vis eichmeier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eichmeier

JanJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Hvad stod der af lagerstatus på webshoppen, da du bestilte dem?
/Jan
Til top Vis JanJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanJ

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg forstår ikke helt hvorfor en forhandler skal hænges offentligt til skue, for noget jeg vil betragte som en bagatel

Du har ikke fået svar på en mail du sendte i går aftes og een i dag. Tålmodighed er en dyd, men jeg kan da godt se at det kan virke en smule irriterende. Du har altid den mulighed at ringe til dem.

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Under 24 timers responstid er nu heller ikke møj at give dem....
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Er beløbet trukket fra din konto?

Hvis de har kaos i edb'en, så er det måske en ide at ringe til dem.
Jeg har selv oplevet noget lignende, i en anden netbutik - og her var problemet spam.
Mine beskeder druknede iblandt 1000 spammails dagligt.

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ringer du ikke bare til dem??

Så kan du formentlig få et svar med det samme. Men du kan måske bedre lide, at gemme dig bag tastaturet, og skyde med skarpt derfra

MVH WRONG

eichmeier
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Syntes ikke jeg skyder med skarpt, syntes bare det er mærkeligt at første gang jeg spørger dem får jeg et svar, men ellers ingen.

LAgerstatus var grøn.

Arbejder selv med netshop til daglig, og tror ikke en så stor shop som TC har spam problemer af betydning, de har nok relevante filtre.

Men jeg beklager hvis folk mener jeg hænger dem ud, jeg har ikke haft mulighed for at ringe til dem, men vil gøre det mandag forudsat jeg ikke hører fra dem.

Var nok bare lidt ekstra frustreret fordi jeg ikke fik varerne til weekenden så jeg kunne hygge mig med det.

/

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

HEHE. kan da godt forstå din frustration. Men måske HAR de ikke været istand til at svare. Og det kan der jo være mange gode grunde til.

Men Prøv da og giv dem et kald imorgen.

MVH WRONG

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

eichmeier skrev:
Syntes ikke jeg skyder med skarpt, syntes bare det er mærkeligt at første gang jeg spørger dem får jeg et svar, men ellers ingen.

LAgerstatus var grøn.

Arbejder selv med netshop til daglig, og tror ikke en så stor shop som TC har spam problemer af betydning, de har nok relevante filtre.

Men jeg beklager hvis folk mener jeg hænger dem ud, jeg har ikke haft mulighed for at ringe til dem, men vil gøre det mandag forudsat jeg ikke hører fra dem.

Var nok bare lidt ekstra frustreret fordi jeg ikke fik varerne til weekenden så jeg kunne hygge mig med det.

/

3 mails på en uge, måske de sidste er røget i omtalte filter

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Hvis du har sendt til samme mailadresse alle gange, så får du vel et svar snarest.

Visse netshops læser kun mails fra én adresse, og skriver f.eks. på deres ordrebekræftelse, at man ikke kan svare på adressen som ordrebekræftelsen er sendt fra.
Men det ved du nok alt sammen, hvis du arbejder med det dagligt.

Jeg ville nok ringe, hvis det var mig.

gli-
Branchemedlem
Branchemedlem
Highend Sound

Bruger siden: 18 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

selvom "man" da har et spam filter funktion i Outlook, tjekker jeg det dagligt, for at se OM en vigtig mail ved en fejl, er blevet omdirigeret, til den omtalte mappe med uønsket e-mails. Outlook er jo Microsoft og der sker af og til ting og sager.

Det er menneskeligt at fejle, men dumt ikke at forsøge at gøre det godt igen

Til top Vis gli-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gli- Besøg gli-'s Websted

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Jeg ville da ringe direkte til dem, i stedet for at lade irritationen tage over og skrive om det på et offentligt forum.... Kan godt forstå dig, da man glæder sig til at få nyt og det er frustrerende når det ikke kommer som forventet. Når det er sagt, kan det kan jo være at der er en plausibel forklaring  fra TC og den syntes jeg egentlig også at man skylder forhandleren at give, inden man går i blækhuset!

Det er dejligt let med e-mails. Men også ret tidkrævende for modtageren, hvororfor man kan forvente ekspeditionstid af denne vej. Telefonen er stadig et ganske fint kommunikationsredskab og den direkte vej til dialog. Havde du benyttet denne metode havde du måske haft svar på dit spørgsmål nu!?

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Vil lige fortælle at jeg for nylig bestilte et fjernsyn af TC. Det viste sig at være forsinket fra leverandøren i flere omgange, men
jeg blev hver gang ringet op og fortalt om status, spurgt om jeg stadig var interesseret, og også tilbudt en rabat som
kompensation for ventetiden. Forbilledlig service i mit tilfælde ...
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

eichmeier
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg besked fra dem, højttalerne er nu pakket og jeg glæder mig som et barn til på tirsdag, hvor jeg gerne skulle få et sæt DLS D3,

Bliver fedt med noget lyd i stuen igen.

Takker Tapeconnection for ok behandling.

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

- Ahrg, noget ER det altså om snakken f.s.v. angår "sløv respons" hos TC. Jeg bestilte også en vare via deres onlineshop for en måneds tid siden, og fik ganske vist "autosvar" om at min bestilling var effektueret og at varen var på vej. Efter et par dage, mailede jeg til dem - på to forsk. mailadresser....ingen svar.....så PRØVEDE jeg at ringe til dem (KBH) over en tre dages periode....INGEN tog telefonen ( og jeg ringede mange gange, formiddag, middag, aften), ringede til Århus også...ingen tog telefonen...endelig fik jeg "hul igennem" til KBH - beskeden var at man nu ville undersøge om varen rent faktisk VAR mulig at levere......der lovede man at ringe tilbage dagen efter - kan den spændte læser gætte hvad som ikke skete ?.... Jeg måtte så igen-igen kontakte TC...hvor man så kunne fortælle at man ikke kunne lev. varen alligevel. DET er vel ikke ligefrem TOPkundeservice....ihvertfald ikke QUICKservice 

MVH

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har oplevet en del webbutikker, der giver emailsvar både lørdage og søndage.
Det er egentlig mere end man kan forvente - da butiksejeren vel bør holde weekend.

Hvis logistikken giver ordrer, der ikke kan ekspederes, ender det med at slå tilbage på ejeren af butikken, i form af utilfredshed fra kunderne.
Lagerstyring bør være af høj prioritet.

Synd når det kokser - men så bliver der langsomt luget ud, så de bedste butikker står tilbage.

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en biks der hedder noget med cable  De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på !  Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget !

Frankie

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en
biks der hedder noget med cable  De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke
indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på !  Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at
handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en
attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget !

Frankie

Hmm, jeg har nu kun oplevet god service hos Hificable. Bevares, ikke svar dag og nat og alle weekender, men absolut inden for
hvad man kan forvente, navnlig da firmaet så vidt jeg ved drives af ganske få personer i deres fritid, hvilket måske også kan
forklare hvorfor du har oplevet problemer med at komme igennem på tlf. TC er et noget større biks og bør selvfølgelig have
bedre styr på deres mail-procedurer.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
Frankie skrev:

Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en
biks der hedder noget med cable  De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke
indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på !  Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at
handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en
attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget !

Frankie

Hmm, jeg har nu kun oplevet god service hos Hificable. Bevares, ikke svar dag og nat og alle weekender, men absolut inden for
hvad man kan forvente, navnlig da firmaet så vidt jeg ved drives af ganske få personer i deres fritid, hvilket måske også kan
forklare hvorfor du har oplevet problemer med at komme igennem på tlf. TC er et noget større biks og bør selvfølgelig have
bedre styr på deres mail-procedurer.

Ogs¨Thumbs Up til Hificable.dk herfra ! Har handlet der en enkelt gang og der var service og information upåklagelig.

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Vil også lige give Thumps up herfra til hificable.dk - rigtig god service af en netbutik!

Eksemplet med Tape Connection er ikke enestående ved jeg. Der er mange ting som gør at jeg overhovedet ikke vil handle med den butik. Har før oplevet at forspørge på produkter og er blevet lovet dit og dat. også ved at ringe - man hører bare ingenting. Dybt useriøst!

Når man kigger på Deres varesortiment fornemmer jeg at det bliver tyndere og tyndere. Er der måske er årsag til dette ? At sælge og udelukkende koncentrere sig om fladskærms tv bliver Deres død er jeg bange for.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes