Forfatter |
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem mon der skal sælge disse fantastiske højttalere fremover?
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du med frem over????
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Hvad mener du med frem over???? |
|
|
...er også min tanke? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Hvad mener du med frem over???? |
|
|
Vel fordi Vassago stopper med at forhandle Avalon, vil jeg skyde på...
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen holder med at saelge dem!
|
Til top |
|
|
Buyer no 1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 210
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ifølge Vassago´s hjemmeside "bliver VassagoHiFi Europas største Avalon Center"....
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den var lige grov nok...sorry!
Mvh
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Det kan muligvis skyldes, at importøren er et fjols.
Mvh
|
|
|
Jeg kender ham og synes egentlig han er en flinker fyr. Men OK, der er givetvis også dem, der mener at jeg er et fjols 
|
Til top |
|
|
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iflg Avalons hjemmeside er det Absolute Hifi der overtager.
Brian __________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
brian skrev:
Iflg Avalons hjemmeside er det Absolute Hifi der overtager.
Brian
|
|
|
Overtager efter hvilken importør?
Mvh.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det har altid været audiofreaks i norge der har haft importen jeg har købt af dem.
Men grunden til jeg stopper er der ingen grund til at skrive noget om, andet jeg jeg vil have ro omkring de mærker jeg sælger.
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
Jeg kender ham og synes egentlig han er en flinker fyr. Men OK, der er givetvis også dem, der mener at jeg er et fjols 
|
|
|
Ja min udtalelse var lige grov nok - og den er rettet. Men grunden til at jeg farede sådan i kridthuset er, at som glad ejer af en fantastisk højttaler, så kan fremtiden jo se ret dyster ud med f.eks. opgradering, en enhed der ryger, osv.
Mvh.
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
|
|
|
Ja min udtalelse var lige grov nok - og den er rettet. Men grunden til at jeg farede sådan i kridthuset er, at som glad ejer af en fantastisk højttaler, så kan fremtiden jo se ret dyster ud med f.eks. opgradering, en enhed der ryger, osv.
Mvh.
|
|
|
Helt enig med dig i, at højttalerne er fantastiske..! Har selv haft to forskellige sæt Avalons gennem tiderne og mindes dem som noget af det bedste... Jeg tror ikke du skal bekymre dig på dine højttaleres vegne, bare nyd deres fantastiske kvaliteter 
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Helt enig med dig i, at højttalerne er fantastiske..! Har selv haft to forskellige sæt Avalons gennem tiderne og mindes dem som noget af det bedste...
Jeg tror ikke du skal bekymre dig på dine højttaleres vegne, bare nyd deres fantastiske kvaliteter 
|
|
|
Jojo sandt nok - men da jeg kun handler ved Vassagohifi - pga. en vedholdende og perfekt service, så bliver jeg bekymret hvis han ikke er forhandler mere. 
Mvh.
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Helt enig med dig i, at højttalerne er fantastiske..! Har selv haft to forskellige sæt Avalons gennem tiderne og mindes dem som noget af det bedste...
Jeg tror ikke du skal bekymre dig på dine højttaleres vegne, bare nyd deres fantastiske kvaliteter 
|
|
|
Jojo sandt nok - men da jeg kun handler ved Vassagohifi - pga. en vedholdende og perfekt service, så bliver jeg bekymret hvis han ikke er forhandler mere. 
Mvh.
|
|
|
Tjaaa... Så kan du jo betragte det på to måder: 1) Du kan være glad for, at Rene havde Avalon for ellers havde du jo aldrig fået et sæt. Eller 2) Du kan sælge dem igen fordi du kun vil have noget Rene forhandler...
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
Tjaaa... Så kan du jo betragte det på to måder: 1) Du kan være glad for, at Rene havde Avalon for ellers havde du jo aldrig fået et sæt. Eller 2) Du kan sælge dem igen fordi du kun vil have noget Rene forhandler...
|
|
|
Jep, jeg er glad for at Rene gav mig den mulighed - men håbede bare, at muligheden bar mig lidt længere. Jeg havde alvorligt overvejet, at lægge min klamme hånd på et sæt Indra. Ja fremtiden bliver nok nærmere punkt 2. 
Mvh.
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu
Jeg kan se at du kører med en XA30.5 på Avalon A. Er det bare godt? Spiller du lidt højt en gang i mellem? Og hvordan klarer den evt. det? Hvor stort er dit rum?
Fedt grej du har der, specielt dine højttalere (og så self. EP15A )
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Hej Milu
Jeg kan se at du kører med en XA30.5 på Avalon A. Er det bare godt? Spiller du lidt højt en gang i mellem? Og hvordan klarer den evt. det? Hvor stort er dit rum?
Fedt grej du har der, specielt dine højttalere (og så self. EP15A )
|
|
|
Hej Medlem.
Jeg laver en "mit anlæg" tråd i den nærmeste fremtid-
Men den lille er meget kraftfuld - selv meget højere end jeg ønsker at spille, forlader den ikke de 30 kl.a watt.
Mvh.
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
TRX850 skrev:
Milu skrev:
Mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
|
|
|
Mvh.
|
|
|
|
|
|
Jep, jeg er glad for at Rene gav mig den mulighed - men håbede bare, at muligheden bar mig lidt længere. Jeg havde alvorligt overvejet, at lægge min klamme hånd på et sæt Indra. Ja fremtiden bliver nok nærmere punkt 2. 
Mvh.
|
|
|
Nu kommer Focus Audio også med en ny spændende speaker, som du kan købe ved Rene. Den bliver dog ikke helt billig, men den skulle være rigtig god..
Lars
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 25 Februar 2009 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|