Sendt: 19 Februar 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HiFi4All.dk og alle brugere
Så blev det tid til at bestille komplet ny hjemmebiograf til stuen.
Og da det er ved at være 10 år siden man sidst har besøgt hifi-klubben i Sønderborg, og har levet med en Yamaha RXV-595a RDS + en Denver DVD-afspiller siden, var forventningerne store.
Og hvad var mere naturligt end at besøge John og hans nye HFK i Aabenraa 
Butikken er fin og indbydende, det hele er jo også nyt. Men en behagelig butik, fint og godt indrettet, overskuelig og ja, lige til.
Straks man kommer ind bliver man modtaget af John, butikschefen. Vi får os en rigtig god snak om hvad er rør sig i dag, hvad man skal ha´, hvad men kunne ønske sig, og hvad man overhovedet ikke behøver. 
Jeg snakker frem og tilbag med John en times tid (Har konen med, så det var desværre ikke mere tid), og aftaler et jeg kommer igen ugen efter om fredagen.
Ugen efter er jeg ude hos John / HFK omkring kl. 15.00 - jeg har en god kammerat med, som ligeledes interessere sig for HiFi. Vi bruger så de næste tre timer på at lytte til højtalere, forstærkere og sub´s. Hele tiden er John flink, serviceminded og venlig til at få flyttet kabler fra den ene forstærker til den anden osv.
Det hele ender med at jeg fundet ud af hvordan mit nye setup skal være - dette setup tilpasser vi så mit budget som er 150.000 kr. lavere Der blev dseværre ikke råd til 7 x Dali Helicon 400 Mk2 til Surround 
Hvad mit setup blev kan læses i Denne tråd under gruppen Surround.
Men men denne tråd kan HFK - Aabenraa anbefales. +++++ herfra til John. Super og venlig betjening. Jeg skal nok komme igen
Dbh. ny_nad
|