Bruger siden: 29 April 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
Har lige købt nye højttalere hos Focals nye Danske importør Hififreaks.dk i Esbjerg og deres service er noget af det bedste jeg har oplevet,virkeligt en god salgs oplevelse.Købte et sæt Focal-jm labs Chorus 836v samt 800cc center i ebony finish,de ligner en million og spiller helt lfantastisk,hvis man leder efter en gulv ht der kan flytte noget luft uden at det bliver bas bulder så kan jeg anbefale at lytte på disse.
Bruger siden: 18 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 401
Sendt: 14 September 2010 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
Hey jeg har tit skrevet frem og tilbage herinde på hifi4all om hvilke højttalere jeg har tænkt mig at købe, men har ikke bestemt mig 100% endnu. Jeg har selv hørt focal chorus 836 spill til hifi og surround messen i kbh sidste år og de lød fantastiske, men overvejer også at få fingerne i et sæt Jbl ls80. Alt hvad jeg ejer af reciever og effektforstærker er Harman Kardon, så jeg ved ikke om de focal vil spille fint med den sammen sætning. Hvad tror i? Vil focal spille fint med Harman Kardon?
Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
Sendt: 01 April 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
Vil da lige tilføje at jeg nu har skildt mig af med min 806 og fået anskaffet mig et sæt 836 og de spiller bare super. næste stop blir CC800. dog kan jeg godt nøjes med 705 som baghøjtaler som jeg har haft i et stykke tid..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum